۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۱۱
کد خبر: 82399977
T T
۰ نفر
راهيابي نمايش آرامش از نوع ديگر از هرمزگان به جشنواره گستنبرگ

بندرعباس- ايرنا - نمايش آرامش از نوع ديگر به نويسندگي تام استاپارد كاري از دانشگاه آزاد اسلامي بندرعباس به دومين جشنواره بين المللي تئاتر دانشجويي گستنبرگ در كشور بوسني و هرزگوين راه يافت.

به گزارش سه شنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ وارشاد اسلامي هرمزگان، اين نمايش حاصل كلاس بازيگري مجيد سرني زاده ازمدرسان و پژوهشگران فعال حوزه نمايش در هرمزگان است كه موفق شد از بين 187 نمايش رقيب در بين منتخبان قرار گيرد.
اين جشنواره مرداد ماه سال آينده (96) به صورت رقابتي و به ميزباني دانشگاه بانجالوكا كشور بوسني و هرز گوين برگزار مي شود.
مجيد سرني زاده متولد سال 1362 داراي مدرك كارشناسي رياضيات از دانشگاه هرمزگان و كارشناسي ارشد فلسفه علم از دانشگاه اصفهان وهم اكنون دانشجوي دكتري مديريت تكنولوژي دانشگاه آزاد تهران مركز است كه فعاليت در تئاتر را از سال 1387 آغاز كرد.
سرني زاده تا سال 1380 به عنوان بازيگر در نمايش هاي معراج ، روايت مرد طبال ، نذر و چند اثر ديگر به روي صحنه رفت و در سال 1382 عضو مجمع تئاتر دانشجويان سراسر كشور شد و در سال 1383 نيز به عنوان دبير كانون تئاتر دانشگاه هرمزگان به فعاليتش ادامه داد و در اين سال او به همراه اعضا گروه كارگاه ، نخستين شماره نشريه تخصصي كارگاه را منتشر كرد.
در سال 1384 اين هنرمند براي نخستين بار به عنوان دبير جشنواره منطقه جنوب تئاتر دانشگاهي ايران انتصاب و در همين سال نيز از سوي هنرمندان تئاتر به عنوان رييس انجمن نمايش بندرعباس انتخاب شد.
در سال 1385 پس از كارگرداني نمايش زينب نوشته مهدي عطايي و اجراي عموم به مدت هشت شب ، براي گذراندن يك دوره 2 هفته اي آموزش در كارگاهي زير نظر فابريس نيكوت شركت كرد ، در همين سال در جشنوراه تئاتر دانشجويي در نمايش اديپ كار مشتركي از ايران و فرانسه در نقش كدخدا ايفاي نقش كرد.
سرني زاده از سال 87 تا 89 عضو هيات امناي كانون فرهنگي هنري هجرت بندرعباس و از سال 92 در دانشگاه هرمزگان به عنوان مدرس دروس فلسفه در گروه فلسفه و حكمت اسلامي دانشكده علوم انساني و همچنين مدرس دروس كارگاهي رشته كارداني حرفه اي بازيگري در مركز علمي كاربردي فرهنگ و هنر بندرعباس فعاليت مي كند.
7195/6048
خبرنگار: رقيه غلامي زاده **انتشار دهنده : خليل تنيده

سرخط اخبار استان‌ها