۲۷ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۴۹
کد خبر: 82389636
T T
۰ نفر
دانشگاه پیام نور مجاز به ایجاد هاب بین المللی در كشور شد

كرج - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور گفت كه بر اساس مصوبه مجلس در برنامه ششم توسعه، دانشگاه پیام نور مجاز به ایجاد هاب بین المللی در كشور شد.

به گزارش ایرنا، علی اصغر رستمی ابوسعیدی در نخستین جلسه هیات رییسه دانشگاه پیام نور كشور كه عصر دوشنبه در محل دانشگاه پیام نور كرج برگزار شد، با اشاره به رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی و تبیین اقدامات ایشان در حوزه دانشگاهی افزود: هیات رییس دانشگاه در البرز برپا شد چراكه این استان یك مركز توانمند برای دانشگاه پیام نور كشور است.
رستمی ابوسعیدی گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته درصدد ایجاد مركز دانشگاه پیام نور كشور در كرج هستیم كه این اقدام به تعامل مسئولان استان بستگی دارد.
وی افزود: دانشگاه پیام نور خدمات ارزنده ای در كشور داشته و بزرگترین دانشگاه دولتی كشور محسوب می شود.
این مسئول با اشاره به اقدامات برون مرزی دانشگاه پیام نور اضافه كرد: با هاب بین المللی می توان دفاتر نمایندگی برون مرزی را افزایش داد البته اكنون نیز این دانشگاه از 64 كشور دانشجو دارد.
وی به راه اندازی ای تی وی به عنوان یكی از اقدامات ارزشمند دانشگاه پیام نور اشاره كرد و افزود: این مجموعه با نگاه ویژه ای به قشر محروم جامعه كمترین شهریه ممكن را دریافت می كند بنابراین به كمك خیرین و مسئولان استان ها برای اقدامات عمرانی و تهیه تجهیزات نیاز دارد.
رییس دانشگاه پیام نور كشور اضافه كرد: با توجه به اختیارات استاندار می توان بخش بزرگی از مشكلات این بخش را حل كرد وبخشی از بودجه های استانی به این رفع موانع تعلق گیرد و از اعتبارات عمرانی نیز كمك گرفته شود.
وی گفت: برای این استان برنامه های گسترده ای داریم كه برای تحقق آنها به مساعدت مسئولان استانی و شهری نیاز است و در این رابطه از شهرداری انتظارات ویژه ای وجود دارد.
رستمی ابو سعیدی با اشاره به اینكه سند زمین دانشگاه پیام نور با مشكلاتی مواجه است افزود: حل این مانع در گرو تعامل مسئولان مربوطه است كه انتظار می رود در این خصوص اهتمام ویژه ای وجود داشته باشد.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
۰ نفر