۱۷ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۵۹
کد خبر: 82376755
T T
۰ نفر
هفته دوم رقابت‎هاي كورس سواركاري كشوري در اهواز برگزار شد

اهواز- ايرنا- هفته دوم رقابت‎هاي كورس سواركاري كشوري باحضور شركت كنندگاني از سراسر كشور و رقابت در كورس‌هاي پنجگانه در اهواز برگزار شد.

به گزارش ايرنا دومين هفته از اين رقابت ها، روزهاي پنجشنبه و جمعه هفته جاري در اهواز در ميدان سواركاري برق منطقه ‎اي خوزستان برگزار شد.
درهفته دوم اين رقابت ها و در دور نخست، حسين دورقي از شادگان با اسب نوروز آل شويرد موفق به كسب مقام اول شد، علي ارتباطي از اهواز با اسب لوئي طويهي و سعيد بيرانوند از آبادان با اسب منان آبادان به عناوين دوم و سوم دست يافتند.
همچنين در دور دوم مهدي هلاكوپور از شوش دانيال با اسب نگين گراتيسا به مقام نخست دست يافت، بهمن خليلو با اسب لودر دزفول و مصطفي خادمعلي با اسب نبرد خوزستان هر دو از شهرستان دزفول دوم و سوم شدند.
در دور سوم اين رقابت ها علي ارتباطي از اهواز نقيب السادات به مقام نخست دست يافت، مرتضي نجات از رامهرمز با اسب مهرشقران و علي زارعي از شادگان با اسب لاشريك آل شويرد به عناوين دوم و سوم دست يافتند.
همچنين در دور چهارم اين رقابت ها، ابوالفضل دهقان از يزد با اسب نريمان حيدري به مقام نخست دست يافت، علي زارعي از شوش دانيال با اسب مروان دانيال و بهمن خليلو از دزفول با اسب كيانشاه رفيع به عناوين دوم و سوم دست يافتند.
در دور پنجم نيز محسن يزدانفر از استان يزد با اسب مرداس به مقام نخست دست يافت و در اين دور كه تنها چهار راس اسب شركت داشتند طبق قانون، تنها به مقام نخست جايزه تعلق گرفت.
همچنين درهفته نخست اين رقابت در كورس اول، علي زارعي با اسب 'نابودگر' به مالكيت مسعود محمدپور از شوش و محمد مقدم با اسب 'مروان عرب' به مالكيت عبدالحسين باوي از اهواز به ترتيب صاحب عناوين برتر شدند.
در كورس دوم،‌ امين سگوند با اسب 'نرون مسعود' به مالكيت يزدان عليخاني از شوش بر سكوي نخست ايستاد، امين جليلي با اسب 'لهيب النور' به مالكيت احمد شريفات از آبادان به مقام دوم دست يافت و علي ارتباطي نيز با اسب 'نقيب السادات' به مالكيت سيدعيسي هاشمي از اهواز حائز رتبه سوم شد.
همچنين دراين كورس، علي زارعي با اسب 'مروان دانيال' به مالكيت محمد رجبي از دزفول به مقام نخست دست يافت و پس از او بهمن ‎خليلو با اسب '‌كيانشاه رفيع' به مالكيت محمد رجبي از دزفول دوم شد.
در كورس چهارم، ابوالفضل دهقان با اسب '‌نريمان حيدري' به مالكيت محمدتقي نقدي از يزد اول شد و بهمن خليلو با اسب 'نيوان قنبري' به مالكيت بهرام قنبري‎زاده از دزفول و عليرضا سپهوند با اسب '‌لنگر ضياء' به مالكيت محمد پورضياء از تبريز به ترتيب صاحب عناوين دوم و سوم شدند.
در كورس پنجم نيز، ابوالفضل دهقان با اسب 'مرداس' به مالكيت منصور دهقان‎پور از يزد و عليرضا سپهوند با اسب '‌گرين لرستان' به مالكيت محمدتقي نقدي از يزد در جايگاه‎هاي اول و دوم قرار گرفتند و بهمن خليلو با اسب '‌لرد قنبري' به مالكيت بهرام قنبري از دزفول سكوي سوم را از آن خود كرد.
در كورس‎هاي اول و سوم به دليل اين كه تعداد شركت‎ كنندگان پنج نفر بود، تنها به مقام‎هاي اول و دوم جايزه تعلق گرفت.
رقابت هاي كورس سواركاري كشور در پنج هفته ميزباني شهرستان اهواز برگزار مي شود كه تاكنون دو هفته از اين مسابقات برگزار شده است.
در اين رقابت ها 35 راس اسب خالص از استان‎هاي يزد، لرستان، كرمان و خوزستان با يكديگر رقابت مي‎كنند.
7152/6125 **شبس *1488 *1574 * خبرنگار:محمدرضا خبازان * انتشار دهنده: بهمن بامداد**

سرخط اخبار ورزش