۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۱۳
کد خبر: 82376474
T T
۰ نفر
امام جمعه میامی: جامعه به وحدت و همدلی نیاز دارد

میامی –ایرنا- امام جمعه میامی گفت: درآستانه انتخابات بزرگ سال آینده جامعه نیازبه آرامش و وحدت دارد و لازم است مسئولان به این امر توجه كنند.

به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور درخطبه های نمازجمعه این هفته شهر میامی افزود :كارگزاران نظام نباید كاری انجام دهندكه نسبت به اعتماد مردم به نظام خدشه وارد شود.
صفائی پورافزود: مسئولان بادوری از دعواها به دنبال خروج كشور از ركود،فقرو بیكاری باشند و مطالبات مردم ازجمله حقوق های نامتعارف راپیگیری نمایند.
خطیب جمعه میامی با اشاره به اینكه جایگاه قوای سه گانه بایدحفظ شود ، تصریح كرد:سه قوه به كارخودشان پرداخته و دغدغه برطرف كردن مشكلات مردم را داشته باشد.
صفایی پور با توجه به برگزاری اجلاس نماز و تجلیل از فعالان وخیران نمازدرمدارس این شهرستان گفت: والدین ومعلمان درترویج نمازنقش بسزائی دارند وبرنامه های آموزش وپرورش دربرپائی نمازجماعت درمدارس قابل تحسین است.
امام جمعه میامی با بیان این كه نماز جامعه را بیمه می كند ، ادامه داد: بهترین معروف توسعه نمازاست و درسایه برپائی نماز است كه آسیب های اجتماعی كاهش می یابد.
حجت الاسلام صفایی پور با اشاره به نفوذدشمن ازراه های مختلف گفت:دشمن به دنبال نفوذبه ارزش ها،باورها و اعتقادات جامعه است .
وی با فراخواندن مسوولان و مردم به همدلی و وحدت ، افزود: یكی از مطالبات مردم ایجاد توازن درتوزیع اعتبارات و ایجاد اشتغال درسراسركشور بویژه مناطق محروم است.
صفائی پور با اشاره به هفته اهداءكتاب خاطرنشان كرد: كتاب وكتابخوانی بسیاراهمیت دارد و مردم كتابهائی راكه درمنازل خودنیاز ندارندبه كتابخانه ها برای استفاده مردم اهداء نمایند.
امام جمعه میامی با تبریك ولادت امام حسن عسكری(ع) ، به یكی از سخنان گهربار آن حضرت اشاره كرد و گفت: مردم باید دوخصلت ایمان به خداوخیررساندن به برادران دینی وخدمت به مردم را سرلوحه كارهای خود قراردهند.
7357/6167خبرنگار : علی آقایی ** انتشار دهنده: محسن شاكری

سرخط اخبار استان‌ها