۱۶ دی ۱۳۹۵، ۱۶:۵۵
کد خبر: 82375740
T T
۰ نفر
فعال سیاسی: مخالفان دولت مصالح نظام را در نقدها رعایت كنند

شهركرد - ایرنا - فعال سیاسی با اشاره به این كه مخالفان دولت تلاش دارند به هر قیمت دولت یازدهم را ناتوان جلوه دهند، گفت: مخالفان حتی الامكان مصالح نظام و كشور را در نقدهایشان رعایت كنند.

عباس موسایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبیین محوری ترین سخنان رئیس جمهوری در گفت و گوی تلوزیونی 12 دی ماه جاری افزود: نام دولت تدبیر و امید با سیاست خارجی و برجام گره خورده است، بنحوی كه می توان این دولت را دولت برجام نام نهاد.
وی ادامه داد: اگرچه برخی نارسایی های درونی و بیرونی بر سر اجرای برجام سنگ اندازی كرده اما انصاف حكم می كند كه برجام را با توجه به شرایط داخلی و خارجی ارزیابی كرد و عهدشكنی یك طرف مذاكره را مصادف با زیرسوال بردن این دستاورد بزرگ ندانست.
موسایی با تاكید بر اینكه برای عیان كردن ارزش برجام باید سیاست داخلی را ترمیم كرد، افزود: انتظار می رود دولت در عرصه سیاست داخلی تغییراتی را داشته باشد و نیروهای معتقد و ملتزم به منش و روش رئیس جمهوری را در سطوح ملی و استانی به كار گیرد.
این دانشجوی دكترای علوم سیاسی با بیان اینكه باید بین نقد سازنده و تخریب تفاوت قائل شد، اظهار كرد: مخالفان، دولت را در عرصه سیاست خارجی هدف قرار داده اند.
وی با بیان اینكه دولت نیازمند بازسازی مناسبات خود با حامیان و مردم است، گفت: استانداران، فرمانداران و بخشداران و دیگر مدیران دولتی می بایست در دفاع از دولت بیش از پیش اهتمام ورزند.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهكردی
7363/6021

سرخط اخبار استان‌ها