تشكل های دانشجویی در فضایی آرام و قانونمند فعالیت كنند

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: فعالیت تشكل های دانشجویی باید در فضایی آرام و به صورت قانونمند انجام شود زیرا امور خلاف قانون و عبور از آن در این زمینه پذیرفتنی نیست.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از اداره كل روابط عمومی استانداری، سیدسعید شاهرخی در دیدار با مسئولان تشكل های دانشجویی دانشگاه های استان، افزود: تخریب و حمله های سیاسی و مقابله هدفمند با دولت امروز كلید خورده كه با نزدیك شدن به انتخابات امكان آلوده شدن بیشتر فضای سیاسی نیز وجود دارد.
وی ادامه داد: با تمام توان برای حراست از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و باورهای اسلامی تلاش می كنیم و از هیچ كوششی برای سربلندی نظام و ملت كوتاهی نخواهیم كرد.
وی به پیش قراول بودن جنبش های دانشجویی اشاره و یادآور شد: كار سیاسی پرشور، مهیج و هیجان آور است و دوران دانشجویی نیز از دوران خوب زندگی افراد است كه باید نهایت استفاده از آن به عمل آید.
شاهرخی با بیان اینكه اعتقاد به بنیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های امام راحل اصل مشترك همه ما بوده و نباید فراموش شود، ادامه داد: در حقانیت جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه هیچ شك و شبهه ای وجود ندارد و باید با رعایت تعادل و عقلانیت در امور، جلوتر از قانون حركت نكنیم.
وی به ریشه دار بودن و اصالت حركت جنبش های دانشجویی اشاره و اضافه كرد: نباید حركتی انجام شود كه جدایی بین دانشجو و آرمان های نظام مقدس را به دنبال داشته و خسارت بزرگی را به بار آورد.
شاهرخی در ادامه به تشكل های مختلف با ایده های متفاوت در جامعه اشاره و گفت: تشكل های دانشجویی با رویكردهای متفاوتی وجود دارد كه همین مساله باعث رشد و شكوفایی جامعه شده و در این فضا باید به دنبال تعامل سازنده بود.
به گفته وی، در یك جامعه چند صدایی باید نسبت به یكدیگر تحمل بیشتری داشت و با تقویت ظرفیت نقدپذیری خود از یكدیگر، در همه مسائل استفاده كنیم.
وی با بیان اینكه به دنبال فضای باز سیاسی و ایجاد نشاط در جامعه، به خصوص در بین دانشجویان هستیم، افزود: در چارچوب قانون و ظرفیت هایی كه در اختیار داریم به تشكل های دانشجویی كمك خواهیم كرد.
شاهرخی در پایان به فرصت برابر برای همه گروه های سیاسی جامعه اشاره و یادآور شد: سیاست دولت در كشور ایجاد فرصت برابر برای همه گروه ها است و در تمام امور نیز قانون باید رعایت شود.
6101/8054* خبرنگار: هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اسدی

سرخط اخبار استان‌ها