۱۴ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۲۸
کد خبر: 82372697
T T
۰ نفر
كارشناس سياسي: دولت، ايران هراسي را در روابط بين الملل از بين برد

رشت - ايرنا - كارشناس و فعال سياسي استان گيلان با اشاره به دستاوردهاي حاصل از توافق هسته اي و اجراي برجام گفت: دولت تدبير و اميد، پروژه ايران هراسي كه از سوي دشمنان نظام و انقلاب عليه كشور ما در منطقه و روابط بين الملل طراحي شده بود را از بين برد و با شكست مواجه كرد.

احمد رمضانپور نرگسي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، ايجاد ثبات و امنيت در جامعه را از ديگر دستاوردهاي برجام عنوان و اضافه كرد: دولت يازدهم با 23 ماه تلاش و كوشش در مذاكرات ديپلماتيك، توانست ايران را به امنيت برساند.
وي با اشاره به توفيقات اقتصادي در دولت يازدهم پس از برجام خاطرنشان كرد: دولت تدبير و اميد دستاوردهاي خوبي را در بخش اقتصادي به دست آورده است.
رمضانپور نرگسي استقبال سرمايه گذاران براي سرمايه گذاري در ايران را از ديگر دستاوردها نام برد و تصريح كرد: در همين مدت يك سال پس از برجام، هيأت هاي سياسي و اقتصادي بسياري به ايران آمده اند و شرايط عمومي براي سرمايه گذاري فراهم شده است.
اين كارشناس مسائل سياسي خاطرنشان كرد: برجام، اقدام بزرگ و كار درستي بود كه با تلاش دولتمردان ميسر شد و ما آثار و دستاوردهاي آن را در كشور مي بينيم.
وي با اشاره به سخنان رئيس جمهوري مبني بر زير پاگذاشتن ارزش هاي اخلاقي توسط برخي منتقدان دولت اظهار كرد: بي توجهي به ارزش هاي اخلاقي و ترويج دروغ، تهمت و افترا آسيب هاي جدي در جامعه دارد و هدف دكتر روحاني نيز توجه به ارزش هاي اخلاقي و گسترش عدالت اجتماعي در بخش هاي مختلف جامعه است.
رمضانپور نرگسي يادآور شد: طبق بيان رئيس جمهوري، بايد بين نقد و تخريب دولت تفاوت باشد چراكه نقدها بايستي براي سازندگي و رفع معايب مطرح شوند.
خبرنگار: شادي خورشيدي سدهي ** انتشاردهنده: كبيري
7286/2007

سرخط اخبار استان‌ها