۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۰۹
کد خبر: 82370203
T T
۰ نفر
دادستان شيروان: نظارت بر كمپ هاي ترك اعتياد ضروري است

شيروان- ايرنا- دادستان شيرون در خراسان شمالي بر نقش كمپ ها در ترك اعتياد تاكيد و تصريح كرد: نظارت مستمر بر اين كمپ ها هم امر ضروري است.

به گزارش ايرنا، اسماعيل تركانلو يكشنبه در نشست با مسئولان اداره بهزيستي شيروان اظهار كرد: بهزيستي با داشتن مسئوليت هاي گوناگون تاكنون به وظايف خود بخوبي عمل كرده است.
رييس اداره بهزيستي شيروان هم در اين نشست بر امر اشتغال بهبوديافتگان معتادان به منظور جلوگيري از بازگشت مجدد به اين بلاي خانمانسوز تاكيد كرد.
وي اظهار كرد: آموزش هاي پيشگيري با رويكرد اجتماع محور در مناطق آسيب زا از اهميت ويژه اي برخوردار است.
سيده زينب جهان مطاع گفت: در بحث پيشگيري از اعتياد تمامي دستگاه هاي متولي بخصوص آموزش و پرورش و شبكه بهداشت و درمان بايد همسو با بهزيستي براي كاهش آسيب ها اجتماعي اقدام كنند.
وي با بيان اينكه نبايد به بحث پيشگيري و برنامه ريزي براي كاهش آسيب هاي اين حوزه كم توجهي شود گفت: بايد به صورت جدي موضوعات آموزشي تقويت و گسترش داشته باشد و به عنوان يك فرهنگ در بين مردم رواج پيدا كند.
جهان مطاع ريشه بسياري از بزهكاري ها و مشكلات اجتماعي در جامعه را بيكاري عنوان كرد و افزود: اميدواريم در قالب طرح هاي اقتصاد مقاومتي گامي مهم و اساسي در بحث اشتغال جوانان اين شهرستان صورت گيرد.
شهرستان 157 هزار نفري شيروان در 60 كيلومتري شرق بجنورد قرار دارد.
7186/6042 خبرنگار: فاطمه مقدسي باجگيران** انتشار دهنده: سيد حسين قدسي

سرخط اخبار استان‌ها