۱۱ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۴۸
کد خبر: 82368918
T T
۰ نفر
جريمه يك ميليارد ريالي براي قاچاقچيان كالا در خاش

زاهدان - ايرنا - رئيس تعزيرات حكومتي خاش گفت: قاچاقچيان كالا در اين شهرستان به پرداخت جريمه بيش از يك ميليارد ريال محكوم شدند.

علي كيخا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: امروز يك محموله قاچاق شامل مقاديري بلبرينگ، پتو، پوشاك، چمدان، روغن نارگيل، چاي، يخچال و انواع لوازم آرايشي در شهرستان خاش توسط ماموران انتظامي كشف شد.
وي بيان كرد: پس از انجام مراحل دادرسي و بررسي هاي كارشناسي اين محموله تخلف محرز و علاوه بر ضبط كالاهاي مكشوفه، عوامل قاچاق در مجموع به پرداخت يك ميليارد و 48 ميليون ريال جريمه در حق دولت محكوم شدند.
رئيس اداره تعزيرات حكومتي خاش در ديدار با فرمانده انتظامي اين شهرستان اظهار داشت: عملكرد ناجا در برخورد و مبارزه با قاچاق مفيد و منجر به نتايج مثبتي شده است و در ادامه نيز نيروي انتظامي بايد شناسايي و برخورد با قاچاقچيان را تشديد كرده و پرونده هاي متشكله را براي رسيدگي قانوني به تعزيرات حكومتي ارسال كند.
كيخا گفت: تا زمانيكه كه تمام دستگاه هاي متولي در امر مبارزه با قاچاق كالا و ارز پاي كار نيايند به نتايج مطلوب دست نخواهيم يافت.
وي برخورد با قاچاق كالا به ويژه سوخت را مهم دانست و افزود: در تعزيرات حكومتي آراء بر اساس قوانين و مقررات صادر و در همين راستا به وضعيت معيشتي مردم نيز توجه مي شود.
وي از عملكرد و ارتباط نزديك فرماندهي انتظامي شهرستان با اداره تعزيرات حكومتي تقدير كرد.
فرمانده انتظامي خاش نيز در اين ديدار با تجليل از اقدامات تعزيرات حكومتي در مبارزه با تخلفات صنفي و قاچاق كالا و سوخت گفت: نيروي انتظامي براي حفظ حقوق شهروندان با هدف اجراي قانون تلاش مي كند.
سرهنگ غلامرضا اربابي اظهار داشت: ماموران انتظامي به صورت شبانه روزي براي خدمت به مردم فعاليت مي كنند و علاوه بر كمك به حفظ و برقراري نظم و انضباط عمومي و تامين امنيت در جامعه با قاچاقچيان كالا، سوخت، انسان و مواد مخدر مبارزه اي بي امان دارند.
وي افزود: تنها در شب گذشته 400 كيلوگرم مواد مخدر در اين شهر كشف شده است.
خاش در 185 كيلومتري جنوب زاهدان مركز سيستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3042 خبرنگار: محمدامين ميربلوچزهي **انتشاردهنده: محدثه حيدري گرجي
اخبار لحظه به لحظه را در كانال تلگرامي «اخبار ايرنا سيستان و بلوچستان» دنبال كنيد.

سرخط اخبار استان‌ها