۱۰ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۲۷
کد خبر: 82367458
T T
۰ نفر
امام جمعه گناوه:  وفاداري ملت با ولايت در 9 دي به اثبات رسيد

گناوه-ايرنا- امام جمعه گناوه گفت: امت اسلامي و با بصير ايران باحضور پرشور و گسترده در سالروز حماسه 9 دي يك بار ديگر حمايت و وفاداري خود را با ولايت فقيه براي دشمنان انقلاب بمنصه ظهور گذاشتند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سيدعبدالهادي ركني حسيني در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته گناوه افزود: حماسه 9 دي از روزهاي جاودان و ماندگار در تاريخ انقلاب است كه مردم در اين روز به نداي رهبر خود لبيك گفتند و حماسه اي بياد ماندني به ثبت رساندند.
وي به قطعنامه صادره شوراي امنيت در محكوميت شهرك سازي رژيم غاصب اسرائيل نيز اشاره كرد و گفت: هرچند اين قطعنامه در ميدان عمل ممكن است انجام نشود اما از منظر حقوقي و سياسي و رسانه ها يك سند محكم براي محكوميت و انزواي رژيم صهيونيستي است.
امام جمعه گناوه يادآورشد: اگرچه تعدادي از وطن فروشان و دشمنان ملت و نظام در نامه اي به ترامپ خواستار افزايش تحريم ها عليه ايران و متوقف كردن فعاليت هاي هسته اي شدند اما آنان بدانند كه ملت غيور و ولايي ايران در برابر اين عده و خواسته هاي شوم و بيهوده آنان ايستاده و از ميهن و نظام و ولايت دفاع خواهند كرد و اجازه نخواهند داد خدشه اي به ممكلت وارد شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزي** انتشاردهنده: اكبر اقبال مجرد

سرخط اخبار استان‌ها