۱ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۰۷
کد خبر: 82356128
T T
۰ نفر
استاندار خوزستان: بانك ملي 10 ميليارد تومان به تيم استقلال خوزستان تزريق مي كند

اهواز- ايرنا- استاندار خوزستان گفت: باتوجه به رايزني هاي صورت گرفته به منظور رفع مشكلات كنوني باشگاه استقلال خوزستان قرار است 10 ميليارد تومان به اين از سوي بانك ملي تزريق شود.

به گزارش ايرنا غلامرضا شريعتي چهارشنبه در ديدار با اعضاي تيم استقلال خوزستان اظهار كرد: تيم استقلال خوزستان اگرچه سختي هاتي زيادي را در نيم فصل اول رقابت هاي ليگ برتر پشت سرگذاشت اما در زمان حاضر در مسير خوبي قرار گرفته و خرسنديم كه با پيگيري هاي انجام شده قرارداد اسپانسري گروه‌ ملي نيز به امضا رسيده است و اين تيم يك متولي پيدا كرده است.
وي افزود: جلسات متعددي را با مديرعامل بانك ملي داشته ايم و در نهايت قرار است گروه‌ ملي به زودي به بانك ملي واگذار شود و در اين صورت تيم استقلال خوزستان نيز وضعيت بهتري را پيدا خواهد كرد.
استاندار خوزستان ادامه داد: اگرچه بانك ملي در اين مسير مشكلات خاص خود را دارد اما اين وعده را به آن ها داده ايم كه در اين مسير از هيچ تلاشي براي حمايت آن ها دريغ نكنيم.
وي بيان كرد: همچنين روز سه شنبه نيز با وزيراقتصاد پيرامون مسائل مختلفي از جمله مشكل واگذاري گروه ملي صحبت كرديم كه وي نيزبه ما اعلام كرد كه در صورتي كه كسي در مزايده گروه ملي شركت نكند، بانك ملي بايد آن را به صورت كامل به تملك خود درآورد.
شريعتي اظهار كرد: اميد است كه با رفع بخشي از مشكلات تيم بازيكنان درادامه رقابت ها با انگيزه بيشتري كار كنند و جايگاه خود را در اين مسابقات ارتقا دهند.
وي بيان كرد: انتظار مي رود تيم استقلال خوزستان در رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا نيز بتواند حضوري پر رنگ داشته و براي اين استان و كشور افتخار آفرين باشد.
تيم استقلال خوزستان در ماه هاي اخير باوجود گذشت 14 هفته از رقابت هاي ليگ برتر باشگاه هاي كشور همچنان با مشكلات مالي مواجه بوده اما قرار است با تعيين تكليف شدن مالكيت شركت گروه ملي و تملك آن توسط بانك ملي مشكلات اين تيم به حداقل برسد.
7152/6064
خبرنگار: محمدرضا خبازان** انتشار دهنده: محسن بهاروند

سرخط اخبار استان‌ها