۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۲۲:۲۷
کد خبر: 82351582
T T
۰ نفر

بارش برف در محورهاي شمال خراسان رضوي

۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۲۲:۲۷
کد خبر: 82351582
بارش برف در محورهاي شمال خراسان رضوي

مشهد - ايرنا - رئيس مركز مديريت راه هاي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي خراسان رضوي گفت : بر اساس تصاوير دوربين هاي نظارتي و گزارش هاي دريافتي، محورهاي شمالي استان يك شنبه شب برفي و لغزنده است.

ابوالفضل حسيني در گفت و گو با ايرنا افزود : در حال حاضر بارش برف در محورهاي مشهد - كلات(گردنه گوجگي) ، مشهد - چناران ، درگز - قوچان ، سبزوار - اسفراين(گردنه بيد برغمد) ، سرولايت (گردنه بركشاهي) ، كلات - مشهد و حوزه شهرستانهاي قوچان، باجگيران و نيز طرقبه شانديز جريان دارد.
وي اظهار كرد : نيروهاي راهداري همزمان در محورهاي داراي بارش برف، مشغول شن و نمك پاشي هستند و تردد در اين محورها جريان دارد اما مسير لغزنده است و رفت و آمد بايد با رعايت نكات ايمني و احتياط انجام شود.
وي گفت :تردد در محور كلات - مشهد با زنجير چرخ انجام مي شود و رانندگاني كه قصد تردد در اين مسير را دارند بايد خودرو خود را به اين وسيله تجهيز نمايند.
حسيني افزود :كساني كه قصد تردد در محورهاي استان را دارند قبل از حركت از طريق شماره تلفن گوياي 141 كه بصورت 24 ساعته پاسخگو است از وضعيت مسيرهاي خود مطلع شوند و در صورت تردد؛ تجهيزات زمستاني و زنجير چرخ مجهز همراه داشته باشند.
مركز پيش بيني هواشناسي خراسان رضوي اعلام كرده است : بارش برف و روند كاهش دما از امروز در اكثر نقاط استان آغاز شده و تا پايان هفته جاري ادامه دارد.
خراسان رضوي داراي بيش از 21 هزار كيلومتر مسير اصلي مي باشد.
1906/7489/ 6012 خبرنگار : فاطمه يوسفي ** منتشر كننده : علي حيدر شاه حسيني
۰ نفر