۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۶:۱۹
کد خبر: 82335326
T T
۰ نفر
نماینده مجلس: موضع رئیس جمهوری درمورد تمدید تحریم ها صریح و شفاف است

مهاباد- ایرنا- نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تكاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب تحریم های 10 ساله ایران در سنای آمریكا گفت: موضع رئیس جمهوری درمورد نقض برجام و تمدید تحریم ها از سوی آمریكا صریح و شفاف است.

به گزارش ایرنا، همایون هاشمی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور تكاب افزود: نقض برجام و تمدید تحریم ها یك نااهلی از سوی آمریكاست و موضع دولت برای حفظ منافع ملی یك موضع قاطعانه است.
وی با بیان اینكه دولت تلاش های مكرر و متعددی در سطوح بین المللی انجام داده است، اظهار كرد: اتحاد و انسجام در مجموعه نظام در برابر تهدیدهای دشمنان ضروری است.
هاشمی افزود: وفاق ملی و اتحاد، چراغ راه هدایت مسئولان است و ملت ایران با انسجام ملی همواره در برابر تهدیدها و مشكلات پیروز می شوند.
نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تكاب ادامه داد: دولت در كنار حل مشكلات بین المللی باید برای رفع مشكل اشتغال، بیكاری و رسیدگی به معضلات و آسیب های اجتماعی فكر اساسی و برنامه جامع داشته باشد.
هاشمی با گرامیداشت 16 آذر و روز دانشجو گفت: دانشجویان منشاء تحولات بزرگی در انقلاب اسلامی بوده اند و اكنون نیز در راس پیكره نظام قرار دارند و این پیكره با انسجام و یكپارچگی اجتماعی حفظ و حراست می شود.
وی مطالبه گری و تغییر خواهی را ماهیت اصلی جنبش های دانشجویی برشمرد و اظهار كرد: دانشجویان باید با حفظ تفكر اصیل انقلاب، مشكلات موجود را نقد كنند و اگر نقد را از دانشجو و دانشگاه بگیریم، جفا كرده ایم.
هاشمی اضافه كرد: نباید زبان دانشجو را كوتاه كنیم زیرا نقادی و دنبال كردن تغییر در محیط های دانشگاهی اجتناب ناپذیر است.
وی گفت: حضور در قالب ها و جریانات سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب نباید دانشجویان را از اصل مسئله كه همان حركت در مسیر اهداف انقلاب اسلامی است، دور كند.
7514/3072 ** خبرنگار: امیر خالق نژاد ** انتشار دهنده: فاطمه نوری جهانگرد
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست