۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۲۱:۱۶
کد خبر: 82305485
T T
۰ نفر
پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی شهادت خبرنگار صدا و سیما در سوریه

تهران- ایرنا- «سیدحسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در پیامی به «علی عسگری» رئیس سازمان صدا و سیما، شهادت «محسن خزایی» خبرنگار خبرگزاری این سازمان در حلب سوریه را تسلیت گفت.

به گزارش شنبه شب ایرنا به نقل از وبدا، در متن پیام تسلیت قاضی زاده هاشمی آمده است: بار دیگر یكی از بهترین ‌های روزگار، به سرور و مرادش، اباعبدالله الحسین(ع) اقتدا كرد و برای اهتزاز پرچم حقیقت و حق طلبی، جان بر كف نهاد. عروجی كه حكایت از راه بی ‌پایان تلاش برای گسترش دانایی دارد و مقابله با آنها كه حكومت جهل بر جهان را می ‌پسندند.
با عرض تسلیت شهادت خزایی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، علوّ درجات آن عزیز سفر كرده و صبر برای بازماندگان را از درگاه پروردگار یكتا مسئلت می ‌نمایم.
به گزارش ایرنا، روز شنبه و بر اثر اصابت یك گلوله خمپاره به جمع خبرنگارانی كه برای پوشش اخبار جنگ به منطقه منیان در غرب حلب رفته بودند، خبرنگار صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل شد.
گزارش های رسیده حاكی است، علاوه بر محسن خزایی، «تامر صندوق» فیلمبردار همراه وی نیز از ناحیه كتف زخمی شده است. وی در تماس با خبرنگار ایرنا گفت كه پس از مداوا از بیمارستان مرخص شده است.
این گلوله خمپاره از سوی تروریست های حاضر در این منطقه پرتاب شده بود.
شبد**1953**9122 **تنظیم كننده:مرتضی شحنه**انتشار دهنده: مهدی نعمتی
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه