۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۸:۲۲
کد خبر: 82303091
T T
۰ نفر
پرداخت 856 میلیارد تومان تسهیلات به شركت های دانش بنیان

بندرعباس-ایرنا-رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شكوفایی كشور گفت : این صندوق در سه سال گذشته 856 میلیارد تومان تسهیلات به شركت های دانش بنیان تسهیلات پرداخت كرده است.

به گزارش ایرنا بهزاد سلطانی پنجشنبه در نشست معرفی خدمت های صندوق نوآوری و شكوفایی دربندرعباس اظهار داشت : این تسهیلات برای یك هزار و 428 طرح شركت های دانش بنیان اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: بیشتر این طرح ها در دو سال آینده به نتیجه می رسد، البته هم اكنون نیز تعداد 250 طرح كوچك خاتمه است.
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شكوفایی كشور اضافه كرد : میزان 200 میلیارد تومان برای دفاتر كاری شركت های دانش بنیان ، 75 میلیارد تومان برای صندوق های نوآوری و شكوفایی ، 100 میلیارد تومان برای انواع ضمانت نامه ها و در مجموع یك هزار و 100 میلیارد تومان در سه سال گذشته برای توسعه شركت های دانش بنیان استفاده شده است.
به گزارش ایرنا سلطانی بیان كرد : هرمزگان دارای 19 شركت دانش بنیان برابربا هفت دهم درصد كل شركت های دانش بنیان كشور بوده كه این شركت ها تنها 15 طرح را برای دریافت تسهیلات به صندوق نوآوری و شكوفایی معرفی كرده اند كه این تعداد شش دهم درصد كل طرح های كشور را در بر می گیرد.
وی با اشاره به اینكه تنها به هشت طرح از هرمزگان تسهیلات اختصاص یافته است، اشاره كرد : مجموع تسهیلات ارائه شده به شركت های دانش بینان این استان نیز برابربا سه میلیارد و 355 میلیون تومان ، یعنی تنها چهار دهم درصد ازمجموع 856 میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده به شركت های دانش بنیان كشور را شامل می شود.
3219/6048
خبرنگار : عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده :علی شهیدیان
۰ نفر