۷ آبان ۱۳۹۵، ۲۱:۱۰
کد خبر: 82284834
T T
۰ نفر
پنج مغازه و انبار مواد شوینده در تهران در آتش سوخت/مهار آتش سوزی بدون مصدومیت

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی پنج مغازه و انبار مواد شوینده در خیابان شهید مصطفی خمینی خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشانان این حریق بدون مصدومیت مهار شد.

سید جلال ملكی شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 18:44 امشب حادثه آتش سوزی در خیابان شهید مصطفی خمینی نرسیده به چهارراه سرچشمه به سامانه 125 اعلام و ماموران هشت ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان كرد: در این حادثه یك مغازه عرضه مواد شوینده دچار حریق شد كه این آتش سوزی به سه مغازه دیگر سرایت پیدا كرد.
ملكی با بیان اینكه قسمت بالای این مغازه ها به انبار نگهداری مواد شوینده تبدیل شده بود، تصریح كرد: آتش به این انبارها سرایت پیدا كرده بود و این حریق گسترده به سرعت در حال سرایت به سایر مغازه ها بود.
به گفته ملكی این حریق پنج مغازه را طعمه حریق كرد و تمامی سقف های شیروانی انبارهای این مغازه ها بدلیل شدت حرارت آتش دچار تخریب شد.
وی خاطرنشان كرد: آتش نشانان از چندین طرف عملیات مهار آتش را آغاز كردند و در ساعت 20:30 امشب موفق شدند آتش را بطور كامل خاموش كنند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با بیان اینكه این آتش سوزی بدون مصدومیت اما با خسارات سنگین مالی به پایان رسید، یادآور شد: در حال حاضر كارشناسان آتش نشانی در محل حادثه مشغول بررسی علت این آتش سوزی هستند.
شبد**7243**1953** 1095 ** خبرنگار: سید محمد جواد آل داود**انتشار دهنده:رضا رضائی مجد
۰ نفر