۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۸:۰۶
کد خبر: 82277776
T T
۰ نفر
نماینده مجلس:سلطانی فر بهترین گزینه برای وزارت ورزش است

تهران – ایرنا – نماینده ابهر و دبیر فراكسیون ورزش مجلس شورای اسلامی،گفت: مسعود سلطانی فر بهترین گزینه برای وزارت ورزش و جوانان است و به نظرم نمایندگان مجلس از این انتخاب رییس جمهوری حمایت خواهند كرد.

محمد عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا خاطرنشان كرد: رئیس جمهور بنا بر تشخیص خود با بررسی های انجام شده برای ترمیم كابینه‌اش با استعفای سه وزیر موافقت كرده و گزینه های جدید خود برای تصدی این وزارت خانه ها را به مجلس معرفی كرده است و نمایندگان مجلس نیز برای تقویت كابینه و احترام به خواست رئیس جمهور، با دولت همراهی خواهند كرد.
عضو فراكسیون ورزش مجلس دهم با تاكید بر این كه سلطانی فر در سابقه قبلی حضور در بدنه ورزش، موفق عمل كرده و شناخت لازم از این حوزه را كسب كرده است، اظهار امیدواری كرد باتوجه به این كه هر سه وزیر پیشنهادی از سوی دولت، گزینه مناسب و كارآمدی بوده و شایستگی تصدی وزارت خانه های ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارند،هر سه وزیر پیشنهادی رأی موافق را كسب كنند.
نماینده ابهر از سلطانی فر به عنوان یكی از مدیران موفق دولت نام برد و گفت: با شناختی كه از ایشان در دوره تصدی استانداری زنجان دارم، مطمئن هستم همانطوری كه در حوزه مهم سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بسیار خوب و موفق عمل كرده، در وزارت ورزش و جوانان نیز موفق خواهد بود.
عزیزی در بخش دیگری از این گفت و گو با تاكید بر این كه مجلس نسبت به ترمیم كابینه نگاه مثبتی دارد، افزود: هر چند كه حدود 10ماه تا پایان كار دولت یازدهم باقی مانده است ولی رییس جمهوری امروز تشخیص داده كه كابینه نیاز به ترمیم و تقویت دارد و مجلس نیز در این راه به دولت كمك خواهد كرد.
عضو فراكسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان كرد: به عقیده من در وزارت ورزش و جوانان محمود گودرزی نیز عملكرد بدی نداشته است و مجموعه ورزش كشور در دوره مدیریت وی موفقیت‌های خوبی در ورزش قهرمانی كسب كرده است.
نماینده ابهر در مجلس دهم با بیان این كه بودجه و برنامه های سال جاری وزارت خانه ها از پیش تعیین شده است، تصریح كرد: سلطانی فر بعد از كسب رای اعتماد و تصدی وزارت ورزش و جوانان باید به گونه ای عمل كند كه ورزش‌ پایه و قهرمانی تقویت و رشد بیشتری داشته باشد.
«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یكشنبه در نامه ای «مسعود سلطانی فر» را به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان برای رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی كرد.
سلطانی فر معاون اسبق سازمان تربیت بدنی، قائم مقام مصطفی هاشمی طبا در زمان ریاست وی بر سازمان تربیت بدنی به مدت دو سال در سال های 1374و 1375 و همزمان معاونت اداری و مالی این سازمان و عضو هیات علمی مركز تحقیقات استراتژیك مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.
وزیر پیشنهادی روحانی برای تصدی مسئولیت وزارت ورزش و جوانان دارای مدرك كارشناسی ارشد علوم سیاسی است. وی عضو هیات علمی مركز تحقیقات استراتژیك مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده و سابقه همكاری با حسن روحانی را دارد و به عنوان مسئول كمیته ورزش روحانی فعالیت كرده است.
ورزشی **د.آ** 1701
خبرنگار: داود آجورلو * انتشاردهنده: حمید قدیمی
۰ نفر