۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۷:۴۹
کد خبر: 82274302
T T
۰ نفر
سرمربی فوتبال گسترش فولاد تبریز: برای قرار گرفتن در 6 تیم بالای جدول می كوشیم

قم ـ ایرنا ـ سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: هدف گذاری این باشگاه در لیگ امسال قرار گرفتن در6تیم بالای جدول است و با ظرفیتی كه در این تیم وجود دارد، رسیدن به این جایگاه دور از دسترس نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، فراز كمال وند عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی صبای قم و گسترش فولاد تبریز افزود: امیدواریم فردا بازی خوب و تماشاگرپسندی را در برابر تیم صبای قم انجام دهیم.
وی در ادامه افزود: شناخت كاملی نسبت به تیم صبای قم و كادر فنی این تیم داریم و می دانیم كه كارآمد و با تجربه هستند و به طور قطع بازی سختی در برابر این تیم خواهیم داشت.
سرمربی گسترش فولاد با بیان اینكه امسال علی رغم بازی خوب وباكیفیت در نتیجه گیری موفق نبوده ایم، خاطرنشان كرد: با برد در برابر پدیده از این شرایط خارج شده ایم و امیدواریم بتوانیم این روند خوب را ادامه دهیم.
وی با بیان اینكه سال گذشته از مخالفان تعطیلی لیگ برتر بودیم، اظهار داشت: ما باید انصاف داشته باشیم و به خوبی می دانیم امسال تیم ملی و آقای كی روش برای بازی در برابر تیم های بزرگی همچون كره جنوبی به فرصت بیشتری نیازمند است.
كمال وند در پایان با بیان اینكه مقصر تعطیلی های لیگ برتر، تقویم بازی های آسیایی است، تصریح كرد: هدف فوتبال در كشورمان، برخورداری از لیگ پویا برای داشتن تیم ملی قدرتمند است كه به جام جهانی صعود كند، از این رو چشم خود را بر منافع تیمی بسته و منافع تیم ملی را در نظر داریم.
تیم های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز در هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاههای كشور فردا جمعه از ساعت 16:50 در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم به مصادف یكدیگر می روند.
8146/ 6133/ خبرنگار - سید محمد رضا بهشتی پور **انتشار دهنده: جعفرمسلمی
۰ نفر