۲۰ مهر ۱۳۹۵، ۲۱:۳۴
کد خبر: 82264570
T T
۰ نفر
نامزد سابق رياست جمهوري آمريكا:جمهوريخواهان از پيروزي ترامپ وحشت دارند

نيويورك-ايرنا-فرماندار سابق ايالت آركانزاس و يكي از نامزد هاي حزب جمهوريخواه در انتخابات رياست جمهوري مي گويد نگراني جمهوريخواهان از اين نيست كه ترامپ در اين انتخابات شكست بخورد، بلكه آن ها تا حد مرگ از اين كه او پيروز شود به وحشت افتاده اند.

مايك هاكوبي فرماندار سابق ايالت آركانزاس آمريكا و يكي از نامزد هاي حزب جمهوريخواه در انتخابات رياست جمهوري اين كشور كه با كناره گيري از رقابت ها به حمايت از ترامپ برخواست روز سه شنبه در گفت وگو با شبكه فاكس نيوز به حمايت از نامزد جمهوريخواهان برخواست و گفت كه فاصله گرفتن بسياري از جمهوريخواهان از ترامپ در پي برملا شدن نوار اظهارات توهين آميز او بدليل ديگري بجز آن كه مردم آمريكا مي انديشند بوده است.
هاكوبي مدعي شد كه واكنش جمهوريخواهان نسبت به اظهارات و رفتار هاي ترامپ به دليل ترس آنها از شكست ترامپ در اين انتخابات نيست بلكه به اين دليل است كه به نظر او جمهوريخواهان از احتمال پيروزي ترامپ تا' حد مرگ' به وحشت افتاده اند.
فرماندار سابق آمريكايي در توجيه سخنان خود مدعي شد كه جمهوريخواهان مي دانند كه پيروزي ترامپ بساط عافيت شسته و رفته آن ها را بهم خواهد زد.
اروپام-4-541 *شبس*1488 *انتشاردهنده: بهمن بامداد**

سرخط اخبار جهان