۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۵۳
کد خبر: 82263741
T T
۰ نفر
يك هزار و 124 پرونده در سامانه بهين ياب پذيرش شد

تويسركان - ايرنا - معاون اقتصادي و توسعه مديريت و منابع انساني استانداري همدان گفت: يك هزار و 701 تقاضا در درگاه اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت 'بهين ياب 'همدان به ثبت رسيده كه از اين تعداد، يك هزار و 124 پرونده پذيرش شده است.

به گزارش ايرنا رضا قياسي دوشنبه در شوراي اداري تويسركان افزود: همچنين با كارگروه رونق توليد استان با 627 مصوبه در سال جاري و برآورد اعتباري بيش از چهار هزار و 840 ميليارد ريال موفق شده 329 پرونده با مبلغ 2 هزار و 890 ميليارد ريال را براي دريافت تسهيلات به بانك ها معرفي كند.
وي گفت: از اين تعداد پرونده، به 208 پرونده مبلغ يك هزار ميليارد و 560 ميليون ريال در قالب تسهيلات پرداخت شده است.
وي اضافه كرد: همچنين كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان همدان در سال جاري 89 جلسه تشكيل داده و 701 طرح مصوب كرده كه 211 مصوبه از اين تعداد اجرايي شدند، 93 طرح در حال اجرا و 263 طرح در حال پيگيري هستند.
قياسي در ادامه با بيان اينكه ايجاد پويايي اقتصادي و حل معضلات مربوط به اين بخش در اولويت برنامه هاي اجرايي و مديريتي كشور قرار دارد تاكيد كرد: در شرايط كنوني بايد با شكوفايي و پويا كردن حوزه اقتصاد در رفع آسيب هاي اجتماعي بكوشيم .
وي اضافه كرد: اكنون وقت آن رسيده كه همه مسئولان و عموم مردم تمركز، انسجام و نيروي خود را براي رشد و بالندگي كشور در حوزه اقتصاد به كار گيرند.
وي اذعان كرد: اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي يك تكليف براي همه مسئولان در رده هاي مختلف اجرايي، مديريتي و عموم مردم به شمار مي رود كه نيازمند همدلي و همگرايي عمومي است.
قياسي با بيان اينكه اقتصاد مقاومتي به معناي اقتصاد رياضتي نيست تاكيد كرد: اقتصاد مقاومتي مبتني بر برنامه ريزي هاي كارشناسانه، توليدات هدفمند داخلي و مقاومت در برابر تكانه هاي سياسي و اقتصادي خارجي در شرايط سخت است.
وي اظهار كرد: اكنون جمهوري اسلامي ايران در عرصه هاي صنايع دفاعي و تجهيزات نظامي به خود كفايي رسيده و انديشه ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي با ضريب شگفت انگيز نفوذ گفتمان انقلاب اسلامي فراسوي مرزها را در نورديده است.
قياسي ادامه داد: همچنين در حوزه سياست خارجي با رويكردهاي دولت تدبير و اميد، جبهه واحدي كه در دنيا عليه جمهوري اسلامي ايران شكل گرفته بود فرو ريخت و ما در بحث هسته اي حقوق خود را گرفتيم.
وي خاطر نشان كرد: اكنون جمهوري اسلامي ايران با رويكرد تعامل منطقه اي و دو طرفه جهاني با همه كشورهاي دنيا به جز آمريكا و رژيم صهيونيستي به دنبال جهاني عاري از خشونت و افراطي گري است.
وي تصريح كرد: به دليل نبود توجه لازم به توسعه متوازن كشور در سال هاي گذشته و وجود برخي مشكلات اقتصادي، اكنون در زمينه مسائل اجتماعي با مشكلاتي روبه رو هستيم.
تويسركان در 90 كيلومتري شهر همدان واقع شده است.
2087/7524
خبرنگار: وحيد الوندي** انتشاردهنده: زهرا پيرنيا

سرخط اخبار استان‌ها