۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۹:۳۰
کد خبر: 82258982
T T
۰ نفر
مديرعامل سايپا از آغاز توليد محصولات سايپا سيتروئن دركاشان خبرداد

تهران - ايرنا - مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در مراسم امضاي قرارداد سرمايه گذاري مشترك سايپا و سيتروئن گفت: سايپا و سيتروئن مطابق برنامه هاي زمان بندي شده، توليد محصولات خود را در سايپاي كاشان آغاز مي كنند.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي سايپا مهدي جمالي از برنامه مشترك اين گروه با سيتروئن براي آغاز سريع همكاري در زمينه توليد مشترك خودرو خبر داد و گفت: با توجه به تمايل دو طرف براي شروع هرچه سريع تر برنامه ها، بزودي شاهد حركت گام به گام در مسير برنامه تعيين شده خواهيم بود.
وي اظهاركرد: خوشبختانه پس از حدود يك سال مذاكره فشرده با طرف فرانسوي، توانستيم به نتايج مدنظر دست يابيم و امروز شروع خوبي براي همكاري هر دو شركت خواهد بود.
وي با اشاره به سابقه همكاري هاي خوب سايپا و سيتروئن در گذشته افزود: اين موضوع با همكاري مشترك دو طرف به خوبي پيش رفت و امروز مرحله اي جديد از برنامه هاي همكاري سايپا و سيتروئن شروع شده و مطمئن هستيم در صورت اجراي صحيح برنامه ها، طرفين به اهداف خود دست خواهند يافت.
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا تصريح كرد: سايپا و سيتروئن تمايل دارند تا زمان طولاني سپري شده در مذاكرات را با شروع هرچه سريع تر همكاري در سايپا كاشان جبران كرده و مطابق برنامه هاي زمان بندي شده، توليد محصولات را در ايران آغاز كنند.
جمالي در ادامه خاطرنشان كرد: باتوجه به اينكه مذاكره ميان سايپا و سيتروئن منجر به دستيابي به نتيجه مطلوب براي هردوطرف بوده، اميدواريم اين همكاري زمينه رشد و توسعه صنعت خودروسازي ايران را در كنار توليد محصولات جديد و به روز سيتروئن و عرضه همزمان در بازارهاي داخلي و خارجي فراهم سازد.
بر اساس اين گزارش، كارلوس تاوارس مديرعامل گروه پژو سيتروئن PSA نيز در اين مراسم گفت: پژو سيتروئن قصد دارد محصولات خود را در سايه بهترين و مطلوب ترين روش همكاري در ايران توليد كند.
وي با اشاره به اظهارنظر مديرعامل گروه خودروسازي سايپا مبني بر تمايل دو طرف براي سرعت بخشيدن به همكاري هاي خود تاكيد كرد: وجود اراده در طرفين براي رسيدن به موفقيت، ما را مجاب كرده كه براي حضور در بازار ايران فعاليت هاي خود را با شتاب بيشتري دنبال كنيم.
تاوارس در خاتمه ضمن ابراز اميدواري نسبت به آينده همكاري ميان سايپا و سيتروئن گفت: با توليد محصولات باكيفيت قصد داريم پاسخگوي نياز مشتريان در بازارهاي ايران و جهان باشيم.
به گزارش ايرنا، در ادامه حضورهيات بلند پايه فرانسوي در ايران به همراه مديران ارشد گروه خودرو سازي سايپا روزپنجشنبه از خطوط توليد شركت سايپا كاشان بازديد و با امضاي قرارداد سرمايه گذاري مشترك سايپا و سيتروئن رسما همكاري هاي خود را آغاز كردند.
اقتصام**1108** 1568 خبرنگار ايرج منصوري انتشار دهنده : حسن فتحعلي

سرخط اخبار اقتصاد