۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸
کد خبر: 82258344
T T
۰ نفر
اهداكلاه ايمني به راكبان موتور سوار قانونمند در ساوجبلاغ

كرج-ايرنا- درآخرين روز ازهفته گراميداشت نيروي انتظامي و به منظور تقويت فرهنگ استفاده از كلاه ايمني در هنگام سوار شدن بر موتور سيكلت به تعداي از راكبان قانونمند موتور سوار در شهر جديد هشتگرد كلاه ايمني هديه شد.

به گزارش ايرنا ، در مراسمي كه روز پنجشنبه در سالن اجتماعات شهرداري شهر جديد هشتگرد برگزارشد، رئيس پليس راهورساوجبلاغ اقدامات اجرا شده در شهر جديد هشتگرد توسط شهرداي اين شهر را مطلوب و ستودني دانست.
سرگرد حسن نوري زاده گفت: طرح هاي ترافيكي اجرا شده در شهر جديد ، ترميم تابلو هاي راهنمايي و رانندگي ، نصب تابلوها و چراغ هاي جديد موجب كاهش تصادفات و حوادث رانندگي در سال 95 بوده است.
وي گفت: بيشترين تخلفات را موتور سوران مرتكب مي شوند و قانونگذارهم جريمه و هم توقيف موتورسيكلت را در دستور كار پليس قرار داده است.
نوري زاده با تاكيد بر استفاده صحيح ازموتورسيكلت گفت :جريمه براي متخلفان آنچنان كار ساز نيست و بايد كارهاي فرهنگي را در اين خصوص توسعه دهيم.
شهردارشهرجديد هشتگردهم تعامل خوب پليس راهور با شهرداري را مناسب توصيف كرد و افزود: براي اجرايي تر شدن فرهنگ ترافيك در شهر تلاش خواهيم كرد.
مسعود بزرگزاده، تركيب جمعيتي اين شهر را از گروهاي مختلف اقوام ايراني بيان كرد كه در شب هاي محرم با نظم و احترام تمام به اجراي عزاداري و نذورات خود مي پردازند.
وي گفت: 30 هيات در اين شهر فعال هستند كه يكي از روستاهاي همدان بصورت كامل در يكي از حسينه هاي اين شهر مستقر شدند و به عزاداري مي پردازند .
بزرگزاده افزود: اين نظم و تعامل جملگي به لطف مردم خوب اين شهر و توجه به قانون است كه ما شاهد كمترين تصادفات و مشكلات ترافيكي هستيم.
در خاتمه از برترين ها در اجراي كارهاي ترافيكي و امور فرهنگي توسط شهرداري شهرجديد و پليس راهور ساوجبلاغ قدر داني شد.
6155/ 6155 خبرنگار: مريم صوفي** انتشاردهنده: محمد عزيزپور