۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۲۲:۳۸
کد خبر: 82256408
T T
۰ نفر

صيانت از سرمايه هاي انساني وظيفه حراست است

۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۲۲:۳۸
کد خبر: 82256408
صيانت از سرمايه هاي انساني وظيفه حراست است

ملاير- ايرنا - معاون استاندار و فرماندار ويژه ملاير گفت: وظيفه صيانت و مراقبت از نيروهاي انساني به عنوان بزرگترين سرمايه هاي اجتماعي به عهده حراست است كه بايد با صداقت، دلسوزي، تقواي الهي و نيت خالص به وظيفه خود عمل كند.

به گزارش ايرنا عبدالعظيم رضايي عصر سه شنبه در آيين معارفه حراست جديد فرمانداري ويژه ملاير اظهار كرد: اگر كسي با رعايت كردن اين شرايط، خدا ترس نيز باشد، هيچ مشكلي نخواهيم داشت.
وي با بيان اينكه هيچكس نبايد از حراست بترسد، بر لزوم تقويت ارتباط متقابل تاكيد كرد و افزود: با وجود اين شرايط هيچ بدبيني و نگراني نخواهد داشت و افراد و مجموعه كاري نهادها مي توانند از حراست مشورت و راهنمايي بگيرند.
وي ادامه داد: در مجموعه هاي كاري هيچ فردي حق در گوشي صحبت كردن، غيبت و تجسس را ندارد و اين اجازه البته به صورت پيشگيرانه، تنها به حراست داده شده است.
رضايي با بيان اينكه همه ما موظف به مراقبت از يكديگر هستيم افزود: در اين راستا بايد با شرايط امر به معروف و نهي از منكر، همراه با حفظ شئونات و كرامت هاي انساني در بخش ها و حوزه هاي مختلف نكات و موارد خاص را به هم يادآوري و تذكر دهيم.
وي وظيفه حراست را در مراقب از افراد بسيار خاص دانست و گفت: هر نكته اي كه ممكن است در حوزه كاري موجب غفلت، لغزش و انحراف ما از مسير شود، نيروهاي حراست موظف هستند در اين زمينه مراقبت كرده و هشدارهاي لازم را بدهند.
به گزارش ايرنا رضايي منابع انساني به ويژه نخبگان و خدمتگزاران نظام را از مهمترين سرمايه هاي كشور دانست و بيان كرد: در هفته اي كه به نام امر به معروف و نهي از منكر است، بايد از اين فريضه الهي و معنوي به عنوان هدف اصلي قيام عاشورا براي رفع مسايل و مشكلات بهره مند شويم.
وي با بيان اينكه انقلاب اسلامي به عنوان يكي از يادگارهاي امام راحل(ره) برگرفته از نهضت عاشورا و قيام امام حسين(ع) است افزود: همه ما موظف به حفظ و پاسداري از بهترين داشته هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي هستيم كه براي حفظ، استمرار، دوام و بقاي انقلاب داده ايم.
فرماندار ويژه ملاير با تقدير از زحمات 20 ساله رضا مومني حراست سابق فرمانداري ويژه ملاير گفت: وي يكي از چهره هاي بسيار صادق و برجسته نظام و انقلاب است كه در واحد حراست فرمانداري ملاير صادقانه تلاش كرد و اميدواريم در ديگر عرصه هاي نظام به وظيفه خطير خود به خوبي عمل كند.
رضايي ادامه داد: اميدواريم نيروي جديد حراست فرمانداري ويژه ملاير نيز بتواند به اين وظيفه بسيار حساس و خطير خود عمل كرده و به معناي واقعي از ارزش هاي اسلامي و انقلابي، حوزه كاري و وظايف اداري خود صيانت كنند.
در اين آيين از زحمات رضا مومني تقدير و حسين پيرحياتي به عنوان حراست جديد فرمانداري ويژه اين شهرستان معرفي شد.
شهرستان ملاير با دارا بودن جمعيتي بالغ بر 300 هزار نفر در 75 كيلومتري شهر همدان واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار- معصومه موسوي**انتشار دهنده: زهرا پيرنيا

سرخط اخبار استان‌ها