۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵
کد خبر: 82252645
T T
۰ نفر
ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی كشور آغاز شد

تهران-ایرنا- مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور از انتشار دفترچه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشكی كشور خبر داد و گفت: داوطلبان می توانند از امروز (یكشنبه 11 مهرماه) تا شنبه (17 مهرماه) نسبت به ثبت‌ نام در این آزمون‌ ها اقدام كنند.

حسین توكلی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار كرد: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش كشور درباره اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام برای شركت در سومین آزمون استخدامی متمركز دستگاه‌های اجرایی كشور (12 دستگاه) و همچنین آزمون استخدامی نیروی انسانی برای 68 دانشگاه علوم پزشكی از روز گذشته روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
وی گفت: داوطلبان متقاضی ثبت‌نام برای شركت در سومین آزمون متمركز دستگاه‌های اجرایی و همچنین دانشگاه‌های علوم پزشكی كشور می توانند از امروز با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش كشور نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند.
توكلی افزود: داوطلبانی كه قبلا در این آزمون‌ها ثبت‌نام كرده بودند نیز می‌توانند با توجه به اصلاحات اعلام شده در دفترچه، اطلاعات ثبت‌نامی خود را ویرایش كنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور یادآور شد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده سومین آزمون دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشكی كشور روز جمعه 21 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان كرد: ثبت‌نام در سومین آزمون دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشكی كشور به دلیل پذیرش عادلانه جنسیتی، از سوی رییس جمهوری لغو شده بود كه با اصلاحیه جدید 300 فرصت شغلی برای زنان در این آزمون‌ها فراهم شد.
فراهنگ**9187**1027**خبرنگار:حمید بازگشا**انتشاردهنده: محمدجواد دهقانی
۰ نفر