۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۱۱
کد خبر: 82239487
T T
۰ نفر
فرماندار مهريز: مهارت آموزي دانش آموزان محور تعليم و تربيت قرار گيرد

يزد - ايرنا - فرماندار مهريز گفت: مهارت آموزي دانش آموزان محور برنامه هاي فرهنگيان و دست اندركاران عرصه تعليم و تربيت قرار گيرد.

به گزارش ايرنا سيد محمد رستگاري روز پنجشنبه در جشن رنگين كمان ويژه بازگشايي دانش آموزان دبستان استثنايي انفاق مهريز با تبريك بازگشايي مدارس و تقارن آن با هفته بزرگداشت دفاع مقدس افزود: مهارت آموزي موضوع بسيار مهم در بين دانش آموزان است.
وي ادامه داد: فرهنگيان بايد در كنار فعاليت هاي علمي ، فرهنگي و پرورشي خود در سال تحصيلي جاري توجه خاصي به موضوع مهارت آموزي دانش آموزان در سطوح مختلف تحصيلي داشته باشند.
فرماندار مهريز اظهار داشت: در اين خصوص در سال هاي گذشته با همت فرهنگيان و برنامه ريزي خوب دست اندركاران در زمينه مهارت آموزي فعاليت هاي بيار خوبي انجام گرفته و بايد امسال نيزبا قوت ادامه يابد .
رستگاري در ادامه به سياست هاي دولت تدبير و اميد در عرصه تعليم و تربيت و توجه به مسائل پرورشي و اخلاقي دانش آموزان در كنار برنامه هاي آموزشي به عنوان يك امر مهم و ضروري تاكيد كرد.
رستگاري گفت: توجه به تربيت ديني دانش آموزان در كنار برنامه هاي فرهنگي و پرورشي از اهميت بس والايي برخوردار است و مربيان و فرهنگيان بايد در اين زمينه تلاش مضاعف داشته باشند .
به گزارش ايرنا ، رستگاري از اجراي برنامه هاي خوب براي آغاز سال تحصيلي در بخش هاي مختلف قدرداني كرد و ابراز اميدواري نمود تا دانش آموزان با همت و همكاري فرهنگيان در انجام برنامه هاي خود موفق باشند و به كشور و نظام خدمت كنند.
شهرستان مهريز با 50 هزار نفر جمعيت در 30 كيلومتري يزد قرار دارد .
7536/6197 **خبرنگار: كاظم سبحان زاده *دبير: فلاح

سرخط اخبار استان‌ها