۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸
کد خبر: 82224985
T T
۰ نفر
هفت مدال براي سوموكاران آباداني در رقابت هاي قهرماني كشور

آبادان - ايرنا - رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان گفت:سوموكاران آباداني در رقابت هاي قهرماني كشور موفق به كسب هفت مدال رنگارنگ شدند.

'سومو'، سبك كشتي ژاپني است كه در آن وزن، اندازه و قدرت در درجه نخست اهميت قرار دارد.
گرچه سرعت و يورش ناگهاني نيز مفيد است، هدف شركت‌كنندگان اين است كه حريف خود را از رينگ (به قطر چهار متر و ۶۰ سانتيمتر) بيرون انداخته يا او را وادار كنند، يكي از اعضاي بدن خود را بر زمين گذارد.
پيمان اديبي رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان شنبه در گفت و گو با ايرنا گفت:اين مسابقات روز گذشته در سه رده سني نوجوانان و جوانان و بزرگسالان به ميزباني تهران برگزار شد.
وي اظهار داشت:در اين رقابت ها تيم ' سوموي آبادان' در رده هاي سني و وزن هاي مختلف موفق به كسب هفت مدال شد كه چهار طلا، يك نقره و ٢ برنز حاصل تلاش سوموكاران آباداني بود.
رييس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت:بهروز محمدي در وزن ٨٥ كيلوگرم مدال طلا و در وزن اوپن مدال برنز را كسب كرد، سجاد كرمي مدال نقره وزن ٨٠ كيلوگرم و همچنين برنز وزن اوپن را از آن خود كرد.
اديبي افزود:مدال طلاي وزن اوپن جوانان به صادق چلابي رسيد و سپهر غلاميان مدال طلاي وزن اوپن رده سني نوجوانان و محمد امين صباحي مقدم مدال طلاي اوپن را به دست آوردند.
7104/6125

سرخط اخبار استان‌ها