۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۰۹
کد خبر: 82224330
T T
۰ نفر

علی دایی: مستحق پیروزی مقابل نفت آبادان بودیم

۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۰۹
کد خبر: 82224330
علی دایی: مستحق پیروزی مقابل نفت آبادان بودیم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: نقاط ضعف تیم نفت آبادان را شناسایی كرده بودیم و مستحق پیروزی و كسب سه امتیاز بودیم.

به گزارش ایرنا،‌ علی دایی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل همنام آبادانی افزود: در زمان تعطیلات یك ماهه لیگ برتر به خاطر حضور تیم ملی فوتبال در رقابت های مقدمانی جام جهانی فوتبال، ‌اردو بدن سازی خوبی انجام دادیم و تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم.
وی گفت: تیم فوتبال نفت آبادان بازی های قابل قبولی از خود از ارائه كرده است و مشخص است تیمی كه تیم های بزرگی مانند استقلال و سپاهان را شكست می دهد، دارای شخصیت تیمی است. با این حال تیم ما در این دیدار بیشتر لحظات توپ و میدان را در اختیار داشت و با تمان احترامی كه برای برادر بزرگتر خودم نادر دست نشان قائل هستم، ‌شایسته پیروزی بودیم.
دایی در پاسخ به این سئوال كه تعطیلات بعدی لیگ برتر فوتبال به سود تیم شما است یا خیر؟ اظهار داشت: مطمئناً از این تعطیلات اول لیگ استفاده كردیم، زیرا پیش از آن زمان كافی برای بدنسازی تیم نداشتیم. اما در تعطیلات بعدی قطعاً همه تیم‌ها ضرر می‌كند و هیچ جای دنیا لیگ برتر فوتبال 20 تا 30 روز تعطیل نمی شود.
وی در ادامه افزود:با این حال باید شرایط را برای تیم ملی فوتبال مهیا كنیم و آرزو كنیم كه موفق شود تا برای برای دومین بار پیاپی به جام جهانی صعود كنیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این سئوال كه از وی برای موفقیت تیم نفت توقعات زیادی وجود دارد، گفت: هنوز مشكلات مالكیت باشگاه برطرف نشده است و خیلی ها نمی خواهند تیم به آرامش برسد. هر چند در این مدت افراد زیادی چوب لای چرخ تیم گذاشته‌اند، اما سعی كردیم روحیه و انرژی بازیكنان را حفظ كنیم و امیدوارم مسئولان وزارت نفت به تیم و فوتبال نفت‌ كمك كنند.
دایی ادامه داد: بازیكنان باتجربه در كنار جوانان با استعداد در تیم حضور دارند و امروز نشان دادیم با تیم‌های مدعی فاصله زیادی نداریم. با این حال تلاش می كنیم تا نتیجه زحمات خود را از خداوند بگیریم.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران درباره اینكه برای دو دیدار بعدی تیم چه برنامه ای دارد، خاطرنشان كرد: مطمئناً تمام بازی‌ها لیگ سخت است. یك بازی بیرون از خانه بسیار حساس در پیش است كه كسب سه امتیاز در آن، درهای زیادی را بر روی تیم باز می كند و نباید برای رسیدن به آن اشتباه كنیم.
وی گفت: به كادر فنی و بازیكنانم اعتقاد دارم و مطمئن هستم با آنها به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.
ورزشی(2)**9029**1379
۰ نفر