۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۱۸
کد خبر: 82218668
T T
۰ نفر
تیم چین در دیدار مقابل ملی پوشان ایران به حمایت هواداران چشم دوخته است

تهران- ایرنا- تارنمای رسمی فیفا در گزارشی از هفته دوم رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 در آسیا نوشت: چین در دیدار مقابل تیم ایران به حمایت قدرتمند هواداران در خانه چشم دوخته است.

تارنمای رسمی فدراسیون بین المللی فوتبال در گزارشی نوشت: دیدار امارات متحده عربی و استرالیا در هفته دوم رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 در آسیا، تنها مصاف برندگان هفته اول است. دو تیم بعد از پیروزی در اولین دیدارهای خود، بدنبال كسب سه امتیاز دیگر هستند.
در پنج دیدار دیگر روز سه شنبه، تیم های میزبان بدنبال جبران شكست دیدارهای قبلی در راه صعود به جام جهانی روسیه هستند.
قطر، چین و تایلند در دیدار مقابل ازبكستان، ایران و ژاپن به حمایت قدرتمند هواداران در خانه چشم دوخته اند.
سوریه و عراق كه دیدارهای خانگی خود را در كشورهای بی طرف برگزار می كنند، بدنبال پیروزی مقابل كره جنوبی و عربستان هستند تا در گردونه رقابتها بمانند.
در گروه ای، تیم ایران صدرنشین گروه بعد از شكست قطر با دو گل در وقت تلف شده، سبكبار و با نشاط عازم چین شده است. شاگردان كارلوس كی روش می توانند از سابقه عملكرد خود در رقابتهای مقدماتی در مقابل میزبان، الهام بگیرند.
اما تیم ملی ایران از پیشرفت تیم چین كاملا آگاه است. چین در دیدار مقابل كره جنوبی با خوردن سه گل، دو بار دروازه كره را گشود و نزدیك بود كره جنوبی را مبهوت كند. به تعبیری این دیدار ، مصاف وو لی و سردارآزمون دو نابغه برجسته این تیم ها است كه هر دو مشتاق گلزنی هستند.
برنامه هفته دوم آخرین مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در آسیا در روز سه شنبه به شرح زیر است:
گروه ای:
سوریه- كره جنوبی
چین- ایران
قطر- ازبكستان

گروه بی
امارات متحده عربی- استرالیا
عراق- عربستان سعودی
تایلند- ژاپن
ورزشی**1584

سرخط اخبار ورزش