۸ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۲۲
کد خبر: 82209541
T T
۰ نفر
نوبخت : با پیشینه قهرمانی پارالمپیك مردم انتظار بیشتری دارند

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی كشور گفت: ورزش پارالمپیك كشور پیشینه قهرمانی دارد؛ بنابراین انتظار مردم از این ورزش بیشتر است و امیدواریم دلهای مردم را شادتر كنید و با توانایی بالا نتایج بهتر و بالاتر بدست آورید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا محمد باقر نوبخت عصر امروز -دوشنبه- با حضور در فدراسیون ورزشهای جانبازان ومعلولین به منظور بدرقه كاروان پارالمپیك به بازیهای ریو2016 ضمن قرائت فاتحه برمزار شهید گمنام و امضاء دفتر یادبود، با حضور در تمرین تیم والیبال نشسته بانوان گفت: در همین چند دقیقه تماشای تمرین شما روحیه گرفتم .
وی ادامه داد: در آخرین روز هفته دولت و به بركت خون شهیدان رجایی و باهنر فرصت فراهم شد تا از نزدیك به دیدار ورزشكاران پارالمپیك بیایم و با توجه به اینكه گرایش به والیبال دارم از بازی شما لذت بردم و حال كه به محل كار خود بازمی گردم ،انرژی گرفتم.
سخنگوی دولت اظهارداشت: دولت نگاه ویژه ای به وزش پارالمپیك دارد و تاكید مقام معظم رهبری نیز دیده شدن ویژه پارالمپیك است .
نوبخت اضافه كرد: حضور ورزشكاران در المپیك 2016 قابل تقدیر بود و مقام معظم رهبری نیز بسیار خوب مورد تقدیر قراردادند.
وی در حین بازدید از تمرین تیم والیبال نشسته بانوان پارالمپیك طی تماس رییس جمهوری، پیام دكتر روحانی را به ورزشكاران ابلاغ كرد وگفت: رییس جمهوری به همه ورزشكاران پارالمپیك سلام رساندند و برای آنان آرزوی توفیق دارند.
اعضای كاروان پارالمپیك صبح امروز حرم حضرت عبدالعظیم حسنی را زیارت كردند و فردا شب عازم بازیهای ریو 2016 خواهند شد.
سیام 1053 /1449
۰ نفر