۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۱۵
کد خبر: 82208706
T T
۰ نفر
گودرزي : 600 پروژه نيمه تمام ورزشي در دولت يازدهم تكميل شد

ساري - ايرنا - وزير ورزش و جوان گفت : در 3 ساله فعاليت دولت تدبير و اميد 600 پروژه ورزشي نيمه تمام برجاي مانده از گذشته در كشور به بهره برداري رسيد .

محمود گودرزي امروز دوشنبه در آئين كلنگ زني سالن كشتي مازندران در شهرستان جويبار افزود : هم اكنون نيز 3 هزار و 600 پروژه نيمه تمام ورزشي برجامانده از دولت گذشته در كشور وجود دارد .
وي با اشاره به برنامه اولويت دار وزارت ورزش و جوانان براي تكميل طرح هاي نيمه تمام ورزشي در كشور ، ادامه داد : در سه سال گذشته وجود پروژه هاي نيمه تمام ورزشي باعث شد تا هيچ پروژه ورزشي جديدي در كشور كلنگ زني نشود .
به گفته وزير ورزش و جوانان كلنگ زني سالن تخصصي كشتي مازندران در شهرستان جويبار نخستين پروژه ورزشي است كه در دولت يازدهم انجام شد .
وي ادامه داد : وزارت ورزش و جوانان 50 درصد اعتبار مورد نياز سالن پنج هزار نفري كشتي جويبار را تامين كرد و مابقي نيز به مدت زمان تعيين شده براي تكميل اين طرح در اختيار استان مازندران قرار داده مي شود .
گودرزي اضافه كرد : مازندران با توجه به دارا بودن پتانسيل هاي خوب ورزشي قلب تپنده ورزش كشور محسوب مي شود و حمايت هاي دولت نيز براساس داشته هاي ورزشي مازندران است .
وي گفت كه شهرستان جويبار با مدال آوري جوانان در رشته كشتي نشان داد كه به عنوان قلب ورزش مازندران نيازمند توجه بيشتري است .
گودرزي افزود: وزارت ورزش و جوانان در حد توان متناسب با پتانسيل ورزشي به اين شهرستان كمك خواهد كرد .
وي با قدرداني مدال آوران جويباري در المپيك ريو 2016 گفت كه دولت از اين ورزشكاران قدرداني خواهد كرد و اميدواريم در داخل استان به آنها توجه شود .
وي با اشاره به عملكرد دولت تدبير و اميد در سه ساله اخير از برجام به عنوان بزرگترين دستاورد دولت در حوزه ديپلماسي برشمرد و گفت : افزايش فروش نفت و كاهش ايران هراسي و جابجايي انتقال پول از مهمترين دستاوردهاي برجام است.
6982 / 2096/1899

سرخط اخبار استان‌ها