۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۵۹
کد خبر: 82189542
T T
۰ نفر
راه اندازي ربات شبكه اجتماعي تلگرام براي دريافت آثار جشنواره گردشگري

تهران - ايرنا - دبير سومين جشنواره مشاركت ملي گردشگري گفت: بمنظور تسريع در ارسال و دريافت آثار اين رويداد، ربات شبكه اجتماعي تلگرام راه اندازي كرده ايم.

به گزارش گروه فرهنگي ايرنا از سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، محمد علي فياضي افزود: ربات تلگرامي جشنواره از بخش هايي شامل «درباره جشنواره»، «جوايز جشنواره»، «قوانين و شرايط»، «تاريخ هاي مهم»، «ارتباط با جشنواره»، «ارسال آثار» و «تماس با ما» تشكيل شده و شرايط مساعدي را براي ارسال و دريافت آثار هموطنان از سراسر كشور فراهم آورده است.
وي با بيان اينكه طبق اين امكان متقاضيان شركت در جشنواره مشاركت ملي گردشگري مي توانند عكس و فيلم منتخب خود در حوزه گردشگري را از طريق تلفن همراه ارسال كنند، ادامه داد: بي شك با توجه به رو به اتمام بودن زمان شركت در جشنواره و ترافيك ارسال آثار در روزهاي پاياني، اين امكان شتاب بيشتري به روند مشاركت خواهد بخشيد.
@Irantourismfestival_bot آدرس ربات تلگرامي سومين جشنواره مشاركت ملي گردشگري اعلام شده است.
سومين جشنواره مشاركت ملي گردشگري با تعيين جوايز مختلف سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در چهار بخش فيلم، عكس، ايده و سفرنامه نويسي در حال برگزاري است و شركت كنندگان تا 31 مرداد ماه فرصت دارند با ارسال آثار خود از جوايز نفيس اين رويداد برخوردار شوند.
همچنين علاقه مندان مي توانند از طريق مراجعه به سايت www.Irantourismfestival3.com آثار خود را به منظور داوري در اين رقابت ملي ارسال كنند.
فراهنگ ** 3079 ** 1071

سرخط اخبار فرهنگ