۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۵۹
کد خبر: 82182069
T T
۰ نفر
قاتل محكوم به اعدام با وساطت خدام حضرت امام رضا (ع) بخشیده شد

مشهد- ایرنا- همزمان با هفته كرامت، با حضور اعضای كاروان 'زیر سایه خورشید' در زندان قزوین و وساطت خادمان حضرت امام رضا (ع)، قاتل محكوم به اعدام از پای چوبه دار برگشت و بخشیده شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، این زندانی صبح امروز با تلاش اعضای كاروان زیر سایه خورشید، پیش از اجرای حكم قصاص در زندان مركزی قزوین (چوبیندر) مورد بخشش اولیای دم قرار گرفت.
براساس این گزارش خادمان كاروان زیر سایه خورشید، پس از اطلاع از قطعی شدن حكم اعدام فرد متهم، صبح امروز در زندان مركزی قزوین (چوبیندر) حضور یافتند و از خانواده مقتول طلب عفو و بخشش كردند.
خانواده مقتول نیز با توجه به حضور اعضای این كاروان كه پرچم متبرك حضرت امام رضا (ع) را همراه داشتند، قاتل محكوم به اعدام را بخشیدند.
یكی از برنامه های كاروان های فرهنگی تبلیغی 'زیر سایه خورشید' در سراسر كشور حضور اعضای كاروان كه متشكل از یك مبلغ دینی می باشد در زندان ها و اجرای برنامه های فرهنگی برای زندانیان است.
همزمان با دهه كرامت، كاروان های زیر سایه خورشید در شهرستان ها و مراكز استانها با رویكرد خدمت به محرومان و مستضعفان برنامه ها و حضور در جشن های مختلف را طراحی و برنامه ریزی كرده اند.
7489 / 6053
۰ نفر