۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۳۷
کد خبر: 82147963
T T
۰ نفر
رئيس سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامي: علاقه مند روابط نزديك با ارامنه هستيم

تهران- ايرنا- رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در ديدار با خليفه ارامنه تهران و شمال ايران گفت: علاقه مند روابط نزديك و صلح آميز با ارامنه هستيم.

به گزارش گروه فرهنگي ايرنا، ابوذر ابراهيمي تركمان عصر چهارشنبه در ديدار با اسقف اعظم سيبوه سركيسيان، خليفه‌ ارامنه تهران و شمال ايران افزود: روحيه بالاي ارامنه منجر به افزايش اين دوستي ها خواهد شد.

** گفت وگو بهترين وسيله براي ارتباط ميان انسان ها
عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي با بيان اينكه گفت‌وگو بهترين وسيله براي ارتباط طرفين است، گفت: براي تحكيم اين روابط نقش رهبران ديني مثمرثمر است تا در اين دور از گفت‌وگوها در خصوص حل مشكلات جهاني، به بحث و تبادل نظر بپردازند.

** علاقه مند بسط و گسترش روابط هستيم
در اين ديدار اسقف اعظم سيبوه سركيسيان نيز ضمن ابراز خرسندي از حضور در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي گفت: هر گاه به اين سازمان مي‌آيم احساس مي‌كنم كه به خانه خود آمده‌ام و بسيار خرسندم كه روابط ما بيش از پيش توسعه يافته و مي‌تواند در آينده بسط و گسترش يابد.
براساس اعلام سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي اين ديدار با هدف توسعه ارتباطات و هماهنگي براي هفتمين دور گفتگوهاي ديني مشترك مركز گفتگوي اديان و تمدن‌هاي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي صورت گرفت كه 23 و 24 آذرماه برگزار خواهد شد.

فراهنگ**3061**1823

سرخط اخبار فرهنگ