۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵
کد خبر: 82141207
T T
۰ نفر
نماينده مجلس:دركناردولت مصمم به پيگيري حقوق هاي نامتعارف هستيم

شيراز- ايرنا- نماينده مردم شهرستان كازرون فارس درمجلس شوراي اسلامي،بيانيه رئيس جمهوري در خصوص پيگيري حقوق هاي نجومي را ضروري و بجا دانست و گفت: مجلس شوراي اسلامي در كنار دولت مصمم به پيگيري اين مساله هستند.

حسين رضازاده، شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اراده مجلس بر پيگيري جدي و قاطع اين موضوع هست و اعتقاد داريم كه براي پيگيري اين مساله نبايد فقط به چند سال قبل باز گرديم بلكه بايد سال هاي دورتر نيز مورد بررسي قرار گيرد و با كساني كه به هر شكل چه در قالب دريافت حقوق هاي نجومي، چه دريافت وام هاي بدون بهره از بيت المال سوء استفاده كرده اند برخورد شود.
وي ادامه داد: تاكيد مجلس بر اين است كه در كنار برخورد با سوء استفاده كنندگان، در سيستم نظارتي كشور نيز تحولي ايجاد شود و نمايندگان اين آمادگي را دارند كه هركجا نياز به حمايت آنها باشد با جديت وارد عمل شوند تا در كنار حل مساله حقوق هاي نجومي، در آينده نيز شاهد تكرار چنين اتفاقاتي نباشيم.
او اظهار كرد: قطعا هرگونه اقدام عملي در اين زمينه مي تواند به بازگشت اعتماد مردم كمك كند.
نماينده مردم شهرستان كازرون در مجلس شوراي اسلامي بيان كرد: بيانيه رئيس جمهوري و تاكيد بر لزوم پيگيري مساله حقوق هاي نجومي علاوه بر تسريع در روند پيگيري، به جلوگيري از تكرار چنين اتفاقاتي نيز كمك خواهد كرد.
رضازاده افزود: بايد قوانين موجود در اين زمينه نيز روشن تر شود تا از سوء استفاده هاي احتمالي جلوگيري گردد.
رئيس جمهوري اسلامي ايران دوشنبه 14 تيرماه 95 با صدور بيانيه اي خطاب به مردم بر بازكردن گره كور، كهنه و به جاي مانده از ساليان دور كه با استفاده از گريزگاه هاي قانوني در ساختار اداري كشور ايجاد شده، تاكيد كرد.
حجت الاسلام دكتر حسن روحاني در اين بيانيه با تاكيد بر اينكه با كسي پيمان اخوت نبسته است، اعلام كرد تمام دستگاه ها موظفند حقوق و مزاياي دريافتي مقام هاي كشوري و لشكري را به صورت حداقل و حداكثر دستمزد و پرداختي ماهانه در تارنماي وزارتخانه يا سازمان ها و همچنين در تارنماي سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور براي آگاهي عموم درج كنند.
6122 /1876
۰ نفر