۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵
کد خبر: 82137970
T T
۰ نفر

محدوديت هاي ترافيكي عيد فطر در كرمان اعلام شد

۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵
کد خبر: 82137970
محدوديت هاي ترافيكي عيد فطر در كرمان اعلام شد

كرمان - ايرنا - رئيس پليس راهور استان كرمان محدوديت هاي ترافيكي روز عيد سعيد فطر را در مركز اين استان اعلام كرد.

سرهنگ حميد معين زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: به منظور برگزاري هرچه باشكوه تر نماز عيد سعيد فطر، تردد و توقف خودرو و موتورسيكلت ها از ساعات اوليه روز عيد تا پايان اين آيين عبادي در محدوده هاي مشخص شده ممنوع است.
وي بيان كرد: از ساعت 12 امشب تا ساعت سه بامداد روز عيد در خيابانهاي منتهي به مصلي شهر كرمان، محدوديت پارك خودرو و از ساعت سه بامداد روز عيد در اين مسيرها محدوديت رفت و آمد وجود دارد.
وي گفت: تردد وسايل نقليه در روز عيد فطر از سه راه ورزش بلوار جانبازان به سمت شرق، از ابتداي بلوار جانبازان به سمت غرب، از سه راه تامين اجتماعي كارگر به سمت شمال و غرب، از چهار راه پاسداران به سمت شمال و از سه راه ارتش به سمت شرق و از شمال دور برگردان مقابل كلانتري 14 به سمت جنوب ممنوع است.
رئيس پليس راهور استان كرمان بيان كرد: سه راه جانبازان شهيد رجايي به سمت شرق، از تقاطع مهديه كارگر به سمت غرب، از تقاطع مفتح به سمت جنوب نيز در روز عيد فطر و در صورت ضرورت مسدود خواهد شد.
وي با تقدير از همكاري خوب مردم با پليس در مدت اجراي طرح ها در ماه مبارك رمضان و شب هاي قدر گفت: اميدواريم نمازگزاران همانند گذشته با ماموران پليس همكاري كنند.
سرهنگ معين زاده اظهار كرد: محدوديت ترافيكي در گلزار شهدا از سه راه تخت دريا قلي بيگ به سمت جنگل قائم و از سه راه هنرمندان به سمت جنگل قائم در صورت لزوم اعمال خواهد شد.
وي افزود: همچنين محل پارك خودروها در روز عيد فطر براي وسايل نقليه شخصي نمازگزاران در محدوده مصلا محوطه هفت مدرسه واقع در محدوده آيين شامل مدارس موجود در خيابان پاسداران و خيابان هاي همجوار قبل از محدوده طرح و خيابان شهيد رضواني نژاد خواهد بود.
وي ادامه داد: نمازگزاران مي توانند خودروهاي خود را جنب اداره آموزش و پرورش ناحيه دو، مدرسه راهنمايي دخترانه فرزانگان واقع خيابان پاسداران، جنب اداره آموزش و پرورش ناحيه دو، مدرسه واقع در خيابان ارتش، جنب كميته امداد امام خميني (ره)، مدرسه واقع در خيابان ورزش پشت دادگاه انقلاب اسلامي، مدرسه واقع در بولوار جانباز كوچه شماره چهار پارك كنند.
وي محل پارك موتورسيكلت نمازگزاران را ضلع شمالي پارك شورا و محدوده غرب ميدان عاشورا (جلوي ساختمان دادسراي عمومي و انقلاب و ضلع غربي ساختمان موصوف در خيابان ورزش) اعلام كرد و گفت: محل پارك اتوبوس هاي سازمان اتوبوسراني نيز در بولوار شهيد عباسپور از ميدان عاشورا به سمت شمال در نظر گرفته شده است.
سرهنگ معين زاده محل پارك وسايل نقليه امدادي را در حاشيه شمال شرقي ميدان عاشورا اعلام كرد.
وي از نمازگزاران خواست به منظور سهولت در رفت و آمد و همچنين روان شدن ترافيك خيابان هاي محدوده مصلا از وسايل نقليه عمومي و در صورت امكان موضوع همپيمايي (سفر چند نفر با يك خودرو) را مد نظر قرار دهند.
نخستين روز از ماه شوال، عيد فطر ناميده مي شود اين روز در پايان ماه رمضان و پس از 30 روز روزه داري و عبادت جشن گرفته مي شود.
عيد فطر از مهم‌ترين جشن‌ ها و اعياد مسلمانان جهان است.
3029

سرخط اخبار استان‌ها