۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۱:۲۵
کد خبر: 82136157
T T
۰ نفر
لوزانو: حمايت هواداران 20 درصد كارايي تيم ايران را افزايش داد

تهران - ايرنا - سرمربي تيم ملي واليبال ايران پس از پيروزي بر آرژانتين در ليگ جهاني گفت: هر دو تيم تحت فشار بودند اما جو سالن و حمايت هواداران، 20 درصد كارايي تيم ما را افزايش داد.

به گزارش ايرنا، رائول لوزانو بامداد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود : دوست دارم قبل از هر چيز به حمايت تماشاگران اشاره كنم كه موجب شدند، سطح بازي ما 20 درصد بهتر شود. قبل از اينكه به ايران بيايم درباره تماشاگران و حال و هواي گرم اين رشته شنيده بودم حالا سه روز اين موضوع را حس كردم و خيلي خوشحالم.
وي در خصوص ديدار تيم هاي ملي ايران و آرژانتين اظهار داشت : اين مسابقه براي هر دو تيم مشكل بود تا شرايط معمول را در زمين پياده كنند.
لوزانو اضافه كرد : بازي به لحاظ واليبالي از سطح بالايي برخوردار بود اما هر دو تيم، تحت فشار بودندچون مي دانستند كه قرار است در نخستين بازي المپيك برابر هم بازي كنند. به همين دليل سعي كردند تا نهايت تلاش خود را به كار ببرند.
وي درباره برنامه تيم ملي واليبال ايران براي حضور المپيك گفت: استراحت كوتاهي به بازيكنان در طول هفته آينده مي دهيم. البته قرار است كار بدنسازي را انجام دهند. از يكشنبه هفته آينده كار با توپ آغاز مي شود.
سرمربي تيم ملي واليبال گفت: دو نفر از بازيكنان ما مصدوم هستند و غفور و قائمي و امروز هم محمودي مشكل زانو پيدا كردند اما در نهايت چهار هفته تا سفر به برزيل فرصت داريم به همين خاطر در طول سه هفته آينده از نظر فيزيكي سخت تمرين مي كنيم. همين طور بايد اشكالات تيم را برطرف كنيم. به خصوص در توپ هاي برگشتي و بلند، بايد كارايي تيم را بالا ببريم. در اين مورد در ژاپن بهتر از ليگ جهاني بوديم.
وي افزود: از 20 فروردين ماه امسال كه كار را با ايران شروع كردم، 90 روز مي‌گذرد اما اين مدت براي من يك سال گذشت. تمرين، مسابقه و فشار زيادي را پشت سر گذاشتيم اما در مجموع از عملكرد تيم راضي هستم و اميدوارم در المپيك نتايج خوبي كسب كنيم.
لوزانو درباره بازيهاي المپيك گفت : همه تلاش مي كنند به مرحله حذفي راه يابند اما ترجيح مي دهم كه در اين مرحله با برزيل روبرو نشويم زيرا آنها در خانه بازي مي كند.
وي خاطر نشان كرد: ايتاليا، برزيل، آمريكا و فرانسه چهار تيمي هستند كه از نظر فني در سطح بالايي قرار دارند و نمي دانم چه اتفاقاتي در المپيك رخ خواهد داد اما اميدوارم از گروه خود صعود كنيم و شانس با تيم ايران همراه شود.
تيم ملي واليبال ايران يكشنبه شب در آخرين ديدار خود در مرحله مقدماتي با نتيجه 3 بر 2 از سد آرژانتين گذشت و در رده هفتم جدول رده بندي قرار گرفت.
تيم هاي ملي واليبال برزيل، آمريكا، فرانسه، ايتاليا، صربستان و لهستان در مرحله نهايي ليگ جهاني واليبال حضور خواهند داشت.
شبد **9122** 1379** 3404
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش