۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۵۱
کد خبر: 82135728
T T
۰ نفر
انفجار تانكر 150 هزار ليتري گازوئيل در شهرك صنعتي محمودآباد

ساري - ايرنا - آتش نشانان محمودآباد عصر روز يكشنبه موفق شدند آتش سوزي ناشي از انفجار يك مخزن گازوئييل 150 هزار ليتري را پس از چهار ساعت تلاش در شهرك صنعتي شهداي اين شهرستان خاموش كنند.

رئيس واحد آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري محمودآباد به خبرنگار ايرنا گفت كه اين آتش سوزي را ساعت 11 و 25 دقيقه صبح امروز به آتش نشاني اطلاع دادند و بلافاصله هم ماموران به منطقه اعزام شدند.
حسن ذبيح پور افزود : آتش سوزي در مخزن گازوئيل يك واحد مرغداري واقع در شهرك صنعتي رخ داد و علت آن هم به آتش كشيدن ضايعات موجود در كارخانه همجوار بود.
وي توضيح داد : آتش ناشي از سوزاندن ضايعات كارخانه با وزش باد به مخزن گازوئيل مرعداري سرايت كرد و باعث انفجار و شعله ور شدن آتش در محوطه مرغداري شد.
رئيس واحد آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري محمودآباد گفت : بلافاصله سه اكيپ به همراه خودرو و امكانات لازم به محل حادثه اعزام شدند و از آتش نشاني شهرهاي آمل ، سرخرود و ايزدشهر هم درخواست كمك شد.
وي افزود : وجود تانكر هاي متعدد گازوئيل با ذخاير 150 هزار ليتري موجب گسترش حريق و حجم بالا و ارتفاع زياد شعله هاي آتش شده بود كه سرانجام با عزيمت 9 خودرو آتش نشاني از ساير مناطق ، آتش سوزي پس از چهار ساعت مهار شد.
ذبيح پور گفت : به علت حجم گسترده آتش سوزي و دود شديد و غليظ ناشي از آن 6 آتش نشان در اين ماموريت دچار مصدوميت شدند.
7326/1654

سرخط اخبار استان‌ها