نماينده مجلس: صهيونيسم جهاني كمال بشريت را نشانه رفته است

اسدآباد -ايرنا - نماينده مردم اسدآباد در مجلس شوراي اسلامي صهيونيسم را عامل اصلي انحطاط و نابودي ملتهاي مظلوم جهان دانست و گفت: روشن و واضح است كه صهيونيسم جهاني كمال و سعادت بشريت را نشانه رفته است .

به گزارش ايرنا اكبر رنجبرزاده روز جمعه در جمع راهپيمايان روز قدس در شهر اسدآباد، اسرائيل را گروهي اقليت فاسد و ضد ارزش بشري و ارزش هاي الهي دانست و افزود: اين گروه غاصب با محورهاي زور مداري و قدرت طلبي سازمان يافته و منسجم شده است و در 400 سال اخيرجامعه بشري را دچار تلاطم كرده و خسارتهاي جبران ناپذيري برجا گذاشته است.
وي با بيان اينكه 68 سال از اشغال سرزمين فلسطين توسط رژيم غاصب مي گذرد، گفت: ريشه دواندن در جهان و سرزمين گشايي با هر قيمتي از شعارهاي اصلي رژيم اسرائيل است.
رنجبرزاده مقاومت و ايستادگي ملت فلسطين را ستودني دانست و خاطرنشان كرد: مردم فلسطين همواره نداي آزادي خواهي و ظلم ستيزي سر مي داد اما گوش و چشم جهانيان كور و كر بود تا اينكه امام خميني (ره) شخصيت برجسته اي از سلاله رسول اعظم (ص) در سرزمين ايران اسلامي برخاست و نداي مظلوميت خواهي فلسطين را پاسخ داد.
وي با بيان اينكه مسئله فلسطين اولويت جهان اسلام است ، اظهار كرد: در اوايل انقلاب كه كشور با مشكلات بسياري دست و پنجه نرم مي كرد و درگير جنگ تحميلي و جنگهاي داخلي و منافقين بود، امام خميني (ره) ذره اي از فكر سرزمين قدس غافل نشد و آخرين جمعه ماه رمضان را روز قدس شريف نامگذاري كرد.
نماينده مردم اسدآباد در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: ملت مظلوم و مقاوم فلسطين هرگز تسليم رژيم اسرائيل نشده و با كمترين بضاعت ايستادگي كرده و هزاران شهيد داده و مسلمانان در سراسر جهان همواره ياري گر آنها هستند.
وي روز قدس را روز نمايش وحدت و برادري مسلمانان ذكر كرد و افزود: در اين روز مسلمانان با حضور پرشورشان و شعارهاي كوبنده تمام نقشه هاي شيطاني و نظم فكري آمريكا و رژيم اسرائيل را از پاشيده و منحرف مي كنند.
رنجبرزاده يادآورشد: دشمنان هرگز ساكت ننشسته و براي منحرف كردن اذهان مسلمانان داعش را پرورش داده و سوريه و عراق و بحرين و يمن را درگير جنگ كرده و برادر كشي را رواج داده اند و خود در حاشيه اي امن بسر مي برند.
وي با بيان اينكه امروز جبهه هاي جنگ مسلمانان در سوريه و عراق است گفت: سربازان ايران اسلامي با تبعيت محض از ولايت فقيه در اين جبهه ها براي حفظ و حراست از حريم اسلام مي جنگند و هميشه آماده شهادت هستند.
وي اتكاي حكومت به مردم را از ويژگي برجسته و بارز نظام جمهوري اسلامي دانست و گفت: ما به بمب اتم و موشكهاي پيشرفته و ادوات نظامي تكيه نداريم بلكه با ايمان و اعتقاد به وعده هاي الهي و رهنمودهاي پيامبرگونه رهبر معظم انقلاب در مقابل ظلم و استبداد ايستادگي مي كنيم.
نماينده مردم اسدآباد در مجلس شوراي اسلامي در پايان با اشاره به اينكه سيدجمال الدين اسدآبادي منادي بيداري و وحدت مسلمين بود، گفت: خون سيدجمال در رگهاي اين مردم جريان دارد و هر جا مظلومي فرياد برآورد به ياري اش مي شتابند.
رنجبرزاده از مردم خواست با كمك و همدلي با مسئولان و مديران شهرستان براي توسعه و پيشرفت اسدآباد گام بردارند تا شاهد بهبود وضعيت معيشت و اشتغال مردم باشيم .
در پايان راهپيمايي، قطعنامه روز قدس قرائت شد و مردم با شعارهاي الله اكبر، مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل و زنده و جاويد باد ياد شهيدان ما، از مردم مظلوم فلسطين بار ديگر حمايت كردند.
اسدآباد 110 هزار جمعيت دارد و در 45 كيلومتري همدان واقع شده است.
7527/6993

سرخط اخبار استان‌ها