۹ تیر ۱۳۹۵، ۴:۰۱
کد خبر: 82129791
T T
۰ نفر
حضور پرشور دوستداران علی در آخرین شب از لیالی قدر در آنكارا

آنكارا – ایرنا – دهها تن از دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت، در آخرین شب از لیالی قدر با حضور در رایزنی فرهنگی ایران در آنكارا، آیین ویژه شب قدر و شهادت امیر المومنین علی ع را برگزار كردند.

به گزارش ایرنا، مراسم با افطار و قرائت نماز جماعت آغاز و سپس سخنران با تشریح ابعاد شخصیتی مولای متقیان علی (ع ) فضایل شب های قدر را برشمرد. در ادامه این مراسم مداحان اهل بیت نیز به یاد مظلومیت امام علی(ع) ، شهید راه عدالت به مدیحه سرایی پرداختند.
مراسم احیا آنكارا با قرائت دعای افتتاح ، جوشن كبیر، توسط عزاداران تا سحرگاه ادامه داشت. در خاتمه عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) دعا كردند.
شایان ذكر است همزمان با فرارسیدن لیالی قدر ایرانیان مقیم تركیه و كاركنان دفاتر دولتی و خصوصی ایران در تركیه با حضور در حسینیه خانه فرهنگ ایران در آنكارا مراسم احیا و عزاداری شهادت مولای متقیان علی (ع ) را برگزار می كنند كه حضور ایرانیان در آخرین شب پر شور بود.
مراسم ویژه ماه مبارك رمضان از ابتدای ماه مبارك در حسینیه خانه فرهنگ ایران در آنكارا برگزار و تا پایان ماه مبارك رمضان ادامه خواهد داشت.
خاورم/2011**1488 **