۷ تیر ۱۳۹۵، ۹:۵۰
کد خبر: 82127888
T T
۰ نفر
شب زنده داري ايلامي ها در دومين شب از ليالي قدر

ايلام - ايرنا - آيين هاي دومين شب از ليالي قدر يكشنبه شب و در شب 21 ماه مبارك رمضان در مناطق مختلف استان ايلام برگزار شد.

به گزارش ايرنا، مومنان روزه دار و مردم ولايتمدار استان ايلام شب گذشته با حضور در مساجد، تكايا، اماكن متبركه و زيارتگاه هاي استان ايلام آيين هاي دومين شب از ليالي قدر را گرامي داشتند و براي آمرزش گناهان خود و همه مومنان دعا كردند.
اقشار مختلف مردم خداجو و روزه دار ايلام اعم از زن و مرد و پير و جوان با حضور در اين اماكن و راز و نياز با خدا و گرفتن قرآن بر سر و همچنين عزاداري و سوگواري در غم شهادت مظلومانه امام علي (ع) اشك ماتم ريختند.
مومنان خداجو با راز و نياز و شفيع قرار دادن حضرت علي(ع) عفو گناهان و رقم خوردن تقديري شايسته براي يكسال آينده زندگيشان را از پروردگارشان طلب كردند.
بسياري از مردم استان ايلام براي دومين بار در ماه مبارك رمضان با حضور در مساجد و يا منازل خود با شب زنده داري براي رقم زدن سرنوشت خود به درگاه پروردگار پناه بردند.
بنا به گزارش هاي رسيده از خبرنگاران ايرنا، آيين هاي دومين شب از ليالي قدر شب گذشته در شهرستان هاي ايوان، دره شهر، آبدانان، شيروان چرداول، مهران، ملكشاهي و دهلران، سيروان و بدره نيز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
استان ايلام در غرب كشور حدود 600 هزار نفر جمعيت دارد و مردم اين ديار در عشق ورزي به اهل بيت عصمت و طهارت (ع)‌ شهره هستند.
7171/9002

سرخط اخبار استان‌ها