۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۳۱
کد خبر: 82124728
T T
۰ نفر
امام جمعه بوشهر: جنايات آل خليفه ضد قوانين حقوق بشر است

بوشهر-ايرنا- نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: جنايت آل خليفه با هيچ كدام از قوانين حقوق بشري سازگاري ندارد و سكوت مجامع جهاني درقبال آنها مرگبار است.

به گزارش ايرنا، آيت الله غلامعلي صفايي بوشهري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر بوشهر افزود: جنايت هاي آل خليفه در بحرين از جمله سركوب و زنداني كردن مردم، سلب تابعيت از علما و شكنجه آنان، ضد قوانين حقوق بشري و زبان از بيان آن ناتوان است.
وي با انتقاد از سكوت مجامع حقوق بشري درقبال جنايت هاي آل خليفه عليه مردم مسلمان بحرين ادامه داد: سكوت سازمان هاي حقوق بشر در قبال جنايات صورت گرفته از سوي آل خليفه با سركردگي آمريكا و انگليس و بويژه سلب تابعيت از يك عالم كه در آن كشور رشد و تعليم يافته مرگبار است.
صفايي بوشهري بيان كرد: آل خليفه در صورت ادامه جنايات خود عليه مردم مظلوم بحرين بايد در انتظار عواقب و واكنش هاي مردم سراسر جهان باشد.
امام جمعه بوشهر در باره اهميت حضور مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس نيز اظهاركرد: حضور مردم ولايتمدار در اين راهپيمايي، داراي پيام بزرگي است كه حاكي از روح جهادي همراه با حمايت از محرومان و مستضعفان جهان و بويژه مردم بي گناه نوار غزه و استكبار ستيزي است.
صفايي بوشهري تاكيد كرد: حضور پرشور مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس به عنوان يادگار حضرت امام خميني (ره) برهمگان لازم است.
وي با گراميداشت سالروز شهادت آيت الله بهشتي و 72 تن از همرزمانش و ياد شهداي قوه قضائيه گفت: اقدام مسئولان دستگاه قضا در خدمت به مردم شايسته تقدير است.
امام جمعه بوشهر همچنين با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب در ديدار با هيات دولت بيان كرد: دريافت حقوق هاي نجومي از سوي برخي از مديران زيبنده نظام اسلامي نيست و بايد با اندك مسئولاني كه چنين تخلفي دارند، برخورد قاطع صورت گيرد.
وي با اشاره به ضرورت داشتن هوشياري براي برخورد با فتنه گفت: درهر زماني فتنه وجود دارد و نبايد افراد با سخن و نوع نگرش خود باعث تقويت آن شوند.
صفايي بوشهري افزود: بر همگان واجب است كه با اقدام خود از شعله ور شدن فتنه در جامعه اسلامي پرهيز كنند.
7212/6043 /1596
۰ نفر