۳ تیر ۱۳۹۵، ۲۱:۴۲
کد خبر: 82124214
T T
۰ نفر
رئيس دانشگاه علوم پزشكي اهواز ماجراي ضرب و شتم پزشك بيمارستان رازي را تشريح كرد

اهواز- ايرنا- رئيس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز ماجراي ضرب و شتم دكتر نگين بابادي دانشجوي مقطع دستياري رشته بيهوشي بخش ارتوپدي بيمارستان رازي را تشريح كرد.

دكتراسماعيل ايدني عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به جزئيات اين حادثه اظهار كرد: حادثه رخ داده در بيمارستان رازي اهواز نخستين حادثه در تعرض به پزشكان و كادر درماني زحمتكش و ناديده انگاشتن تلاشها و زحمات آنان نبوده و آخرين نيز نخواهد بود.
وي گفت : يك پيرمرد ٧٠ ساله به علت شكستگي لگن با سابقه ديابت و فشار خون از ١١ روز پيش در بخش ارتوپدي بيمارستان رازي بستري شده بود و به رغم تلاش كادر درماني به علت آمبولي ريه فوت كرد.
وي گفت: پس از اين حادثه دو نفر از بستگان وي با حمله به يكي از دانشجويان دختر دستياري بيهوشي كه بر بالين بيمار حضور داشت، وي را مورد ضرب و شتم خويش قرار دادند.
رئيس دانشگاه جندي شاپور اهواز گفت: بلافاصله پس از اين اقدام با دخالت كادر حراست و پليس بيمارستان، ضاربان دستگير و بازداشت شدند.
وي اينگونه حركت ها را ناشي از فقر فرهنگي و تعصب هاي بيش از حد و غيرطبيعي دانست و گفت: اينگونه حركتها باعث مي شود تا ضمن مختل شدن كار درمان در بيمارستان ها كادر پزشكي هم انگيزه خود را از دست بدهد.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپوراهواز ادامه داد: باتوجه به اين حادثه و ضرب و شتم پزشك زحمتكش بيمارستان رازي با شكايت خانواده پزشك و بيمارستان مراجع قضايي اقدام به بازداشت مهاجمان كردند.
وي درخصوص وضعيت كنوني دكترنگين بابادي دانشجوي مقطع دستياري رشته بيهوشي بخش ارتوپدي بيمارستان رازي هم گفت : در زمان حاضرحال اين پزشك مساعد است.
دكتر اسماعيل ايدني رئيس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز به همراه دكترعلي خدادادي قائم مقام رئيس دانشگاه و مديرعامل جمعيت هلال احمر استان، دكتر منصور آرزومند مشاور رئيس دانشگاه و رئيس اداره بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگوئي به شكايات دانشگاه، دكتر سلطاني رئيس بيمارستان رازي اهواز و مجتبي اوركي مدير روابط عمومي دانشگاه ، چهارشنبه شب به عيادت دكتر نگين بابادي دانشجوي مقطع دستياري رشته بيهوشي دانشگاه رفتند تا ضمن عيادت و دلجويي از وي، جزئيات بيشتر حادثه اتفاق افتاده در بخش ارتوپدي بيمارستان رازي را از وي جويا شوند.
شبك 7152/6064 / 1064
۰ نفر