۳ تیر ۱۳۹۵، ۲۱:۲۶
کد خبر: 82124207
T T
۰ نفر
رئيس دانشگاه علوم پزشكي اهواز ماجراي ضرب و شتم پزشك بيمارستان رازي را تشريح كرد

اهواز- ايرنا- رئيس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز ماجراي ضرب و شتم دكتر نگين بابادي دانشجوي مقطع دستياري رشته بيهوشي بخش ارتوپدي بيمارستان رازي را تشريح كرد.

دكتراسماعيل ايدني عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به جزئيات اين حادثه اظهار كرد: حادثه رخ داده در بيمارستان رازي اهواز نخستين حادثه در تعرض به پزشكان و كادر درماني زحمتكش و ناديده انگاشتن تلاشها و زحمات آنان نبوده و آخرين نيز نخواهد بود.
وي گفت: يك پيرمرد ٧٠ ساله به علت شكستگي لگن با سابقه ديابت و فشار خون از ١١ روز پيش در بخش ارتوپدي بيمارستان رازي بستري شده بود و به رغم تلاش كادر درماني به علت آمبولي ريه فوت نمود.
وي گفت: پس از اين حادثه دو نفر از بستگان وي با حمله به يكي از دانشجويان دختر دستياري بيهوشي كه بر بالين بيمار حضور داشت، وي را مورد ضرب و شتم خويش قرار دادند.
رئيس دانشگاه جندي شاپور اهواز گفت: بلافاصله پس از اين اقدام با دخالت كادر حراست و پليس بيمارستان، ضاربان دستگير و بازداشت شدند.
وي اينگونه حركتها را ناشي از فقر فرهنگي و تعصب هاي بيش از حد و غيرطبيعي دانست و گفت: اينگونه حركتها باعث مي شود تا ضمن مختل شدن كار درمان در بيمارستانها كادر پزشكي هم انگيزه خود را از دست بدهد.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپوراهواز ادامه داد: باتوجه به اين حادثه و ضرب و شتم پزشك زحمتكش بيمارستان رازي با شكايت خانواده پزشك و بيمارستان مراجع قضايي اقدام به بازداشت مهاجمان كردند.
وي در خصوص وضعيت كنوني دكترنگين بابادي دانشجوي مقطع دستياري رشته بيهوشي بخش ارتوپدي بيمارستان رازي هم گفت: در زمان حاضرحال اين پزشك مساعد است.
دكتر اسماعيل ايدني رئيس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز به همراه دكتر علي خدادادي قائم مقام رئيس دانشگاه و مديرعامل جمعيت هلال احمر استان، دكتر منصور آرزومند مشاور رئيس دانشگاه و رئيس اداره بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگوئي به شكايات دانشگاه، دكتر سلطاني رئيس بيمارستان رازي اهواز و مجتبي اوركي مدير روابط عمومي دانشگاه ، چهارشنبه شب به عيادت دكترنگين بابادي دانشجوي مقطع دستياري رشته بيهوشي دانشگاه رفتند تا ضمن عيادت و دلجوئي از وي، جزئيات بيشتر حادثه اتفاق افتاده در بخش ارتوپدي بيمارستان رازي را از وي جويا شوند.
7152/6064