۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۱۸
کد خبر: 82120083
T T
۰ نفر
گشايش نخستين كلينيك تخصصي  ويژه در زرقان شيراز به همت نيك انديش عرصه سلامت

شيراز - ايرنا - آغاز به كار كلينيك تخصصي ويژه 'محمدرضا ضيغمي'، در مركز شهر زرقان شهرستان شيراز به عنوان نخستين مركز تخصصي در اين شهر، احساس رضايتمندي را براي شهروندان به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، عصر امروز دوشنبه اين كلينيك با حضور متخصصان در رشته هاي مختلف پزشكي ، ارائه خدمات به مردم را آغاز كرد.
رئيس شبكه بهداشت و درمان زرقان در اين ارتباط گفت: كلينيك ياد شده با مشاركت نيكوكار عرصه سلامت، 'محمدرضا ضيغمي' و با زيربناي 600 مترمربع، در طبقه دوم 'مركز جامع سلامت ضيغمي' كه پيش از اين در هفته سلامت افتتاح شده بود، ساخته شده است.
دكتر امينه دادور افزود: اين كلينيك با امكاناتي نظير شنوايي سنجي، بينايي سنجي، اكو، تست ورزش، تست تنفس و انجام اعمال سرپايي، آماده خدمات رساني به مردم زرقان است.
وي در خصوص حضور متخصصان در اين كلينيك هم، يادآور شد: در اين كلينيك هم اكنون متخصصان گوش حلق بيني، داخلي، اطفال، اعصاب و روان، توانبخشي، قلب، چشم، پوست و ارتوپدي، آماده خدمت رساني به مردم هستند.
دادور همچنين در گفت و گو با خبرنگار ايرنا از گشايش داروخانه شهريار در مجاورت پايگاه بهداشتي درماني ، در شهر زرقان خبر داد .
رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان زرقان با بيان اينكه با تلاش هاي انجام شده در شبكه بهداشت و درمان زرقان و دريافت مجوز هاي لازم، داروخانه محله شهريار افتتاح شد، گفت: مراحل ساخت اين داروخانه، با بودجه عمراني اختصاص يافته از سوي دانشگاه علوم پزشكي شيراز،در سال گذشته به اتمام رسيده بود.
دادور افزود: اين داروخانه با مديريت بخش خصوصي، آغاز به كار كرد و آماده خدمت رساني به شهروندان ساكن اين محله است.
محله شهريار با جمعيت تقريبي پنج هزار نفري در ابتداي دو راهي لپويي قرار دارد و مردم اين محله به علت فاصله تا مركز شهر براي تهيه داروهاي مورد نياز خود با مشكل مواجه بودند.
زرقان در 25كيلومتري شمال شرقي شيراز قرار دارد.
6113/ 5054

سرخط اخبار استان‌ها