۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۹:۵۴
کد خبر: 82117716
T T
۰ نفر
مريوان قهرمان رقابت هاي بوكس نوجوانان كردستان شد

سنندج- ايرنا- رقابت هاي بوكس نوجوانان استان كردستان تحت عنوان جام رمضان به مدت دو روز در شهرستان مريوان برگزار شد و تيم ميزبان توانست با سه طلا و پنج نقره عنوان نخست اين رقابت ها را كسب كند.

به گزارش ايرنا رقابت هاي بوكس نوجوانان استان در روزهاي 27 و 28 خردادماه به ميزباني مريوان تحت عنوان جام رمضان برگزار شد و با معرفي نفرات و تيم هاي برتر به پايان رسيد.
در اين مسابقه ها 35 بوكسور از شهرستان هاي سنندج، بانه، سقز، قروه، سريش آباد، سروآباد و مريوان بر روي رينگ رفتند و با يكديگر به رقابت پرداختند.
در پايان در وزن 46 كيلوگرم هه ژار سليم زاده از بانه، 48 كيلوگرم ميلاد شايان از سقز، 50 كيلوگرم حميد رحمتي از مريوان، 52 كيلوگرم اديب شهابي از سنندج، 54 كيلوگرم هيمن خالدي از مريوان و 57 كيلوگرم رضا خياطي از قروه مقام هاي نخست را به خود اختصاص دادند.
همچنين در وزن 60 كيلوگرم شعيب رشيدي از مريوان، 63 كيلوگرم حميدرضا ميراني از قروه، 66 كيلوگرم آكام مري از سقز، 70 كيلوگرم كيانوش بختياري از قروه، 75 كيلوگرم ساسان محمودي و 81 كيلوگرم كسري رحيمي از سقز و 81 كيلوگرم سامان حسيني از بانه مقام هاي نخست اين رقابت ها را كسب كردند.
در نتيجه تيمي مريوان با سه طلا و پنج نقره به مقام اول دست يافت، سقز با چهار طلا، دو نقره و سه برنز در جايگاه دوم قرار گرفت و قروه با سه طلا، يك نقره و يك برنز سكوي سوم را از آن خود كرد.
7348/1904

سرخط اخبار استان‌ها