انتخاب رژیم صهیونیستی بعنوان رییس كمیته حقوقی، چوب حراجی به آبروی نداشته سازمان ملل

تهران - ایرنا - كمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین با صدور بیانیه ای، انتخاب رژیم صهیونیستی بعنوان رییس كمیته حقوقی عمومی سازمان ملل را محكوم كرده و آن را چوب حراج دیگری به آبروی نداشته این سازمان بین المللی دانست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا در بخشی از این بیانیه آمده است: كمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ضمن محكومیت به سخره گرفتن اعتقاد و احساس پاك افكار عمومی توسط سازمان ملل، از تمام اقشار در ایران اسلامی در این ماه مبارك می خواهد كه همصدا با خروش جهانی علیه افتضاح بین المللی، اراده خود مبنی بر مخالفت با این دست رسوایی های آشكار را به اشكال مختلف مطرح و تبیین كنند.
متن كامل بیانیه به شرح زیر است:
«با تعجب فراوان مجمع عمومی سازمان ملل متحد در كنار شش كمیته دیگر این سازمان، در قالب كمیته حقوقی خود، مسئول حفظ و صیانت از چارچوب های حقوقی مصو همچون حقوق بشر، قوانین و كنوانسیون های بین المللی برای جلوگیری از جنگ و ایجاد صلح در سراسر جهان می باشد.
هم اكنون با تعجب فراوان شاهد یك رخداد بسیار عجیب و زشت در سطح تصمیم سازی برای ریاست كمیته حقوقی توسط رژیمی هستیم كه سراسر عمر 68 ساله آن مملو از نقض حقوق بشر، پاكسازی نژادی، نقض قوانین بین المللی و ایجاد تهدید و جنگ در منطقه و جهان است. اگرچه انتخاب این رژیم در این سمت با مخالفت نزدیك به 80 كشور اسلامی و آزاده جهان همراه بود ولی گویا سازمان ملل، نظام بین المللی و قدرت های جهانی پس از رسوایی پس گرفتن نقش سعودی ها در ارتكاب جنایت جنگی در یمن علیه كودكان به بهانه مشكل مالی، درصدد است تا چوب حراج به آبروی نداشته خود، ظرف چند دهه اخیر بزند.
گویی دنیا، جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین از اشغال سرزمین پدری تا كشتار ساكنین، تخریب خانه ها و آواره كردن یك ملت از سرزمین خود را فراموش كرده است. در حالیكه اگر قدرت ها و سازمان های بین المللی كه جز مهرتایید بر جنایات استكبار نزده اند، بخواهند این حقایق تاریخی را محو نمایند، ملت های آزاده و مسلمان در سراسر جهان، كارنامه قطور از وحشیگری و ظلم این رژیم را فراموش نخواهند كرد.
آن ها قعطنامه های متعدد مجمع عمومی كه تبدیل به چند جلد كتاب علیه رژیم صهیونیستی شده است را فراموش نخواهند كرد.
مردم دنیا محكومیت رژیم صهیونیستی در محاكم بین المللی از جمله دیوان بین المللی دادگستری لاهه برای چیدن دیوار حائل نژادپرستانه و پرداخت خسارت به فلسطینی ها در سال 2004 را از یاد نخواهند برد.
آزدگان جهان گزارش های بین المللی در مورد نقض حقوق بشر و ارتكاب ارتش و سران رژیم صهیونیستی به جنایات جنگی در تهاجم علیه ملت فلسطین در غزه از جمله گزارش گلدستون را در یاد خود خواهند داشت.
خاطره افكار عمومی جهان نمی تواند كشتارهای قانا در سال 1996 و 2006 در مقر سازمان ملل در لبنان را بعنوان یك جنایت جنگی همچون كشتار صبرا و شتیلا در سال 1982 و دیریاسین و كفر قاسم از یاد ببرد.
رژیم صهیونیستی با حمایت از قدرت ها و همراهی برخی دولت های خودفروخته عرب و سازشكار بر آن است تا با قرار گرفتن بر مسندی نامشروع، احكام مشروع در تثبیت و حفظ موجودیت خود صادر نماید و حال آنكه اگر دولت ها به این خفت تن بدهند، ملت های آزاده در صدد افشای ماهیت آن ها برخواهند آمد كما اینكه تا كنون برآمده اند وصهیونیست ها و همراهان آن ها را در سراسر دنیا رسوا كرده اند.
كمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ضمن محكومیت به سخره گرفتن اعتقاد و احساس پاك افكار عمومی توسط سازمان ملل، از تمام اقشار در ایران اسلامی در این ماه مبارك می خواهد كه همصدا با خروش جهانی علیه افتضاح بین المللی، اراده خود مبنی بر مخالفت با این دست رسوایی های آشكار را به اشكال مختلف مطرح و تبیین كنند.
باشد كه در آستانه روز جهانی قدس ضربه ای باشد بر پیكره پوسیده رژیمی كه با این شیوه های مضحك به دنبال توجیه چهره كریه جنایتكار خود است.»
سیام ** 9314**1429
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست