۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۸:۵۲
کد خبر: 82096762
T T
۰ نفر
معاون وزیر صنعت: بسته حمایت از تولید امسال اجرا می شود

گرگان - ایرنا- معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف كنندگان وتولیدكنندگان گفت: بسته حمایت از تولید این وزارتخانه در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و برای كمك به راه اندازی طرح های صنعتی امسال اجرا می شود.

به گزارش روز چهارشنبه سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان، سید محمود نوایی در بازدید از كارخانه خوراك دام و طیور گرگان و دشت افزود: در این بسته تسهیلاتی برای راه اندازی طرح های صنعتی با پیشرفت فیزیكی بالای 60 درصد و راه اندازی واحدهای نیمه فعال و راكد پیش بینی شده است.
مدیرعامل سازمان حمایت مصرف ‏كنندگان و تولیدكنندگان ادامه داد: این تسهیلات به طرح ها و واحدهایی اعطا می شود كه تولید بیشتر و اشتغال جدید داشته باشند.
به گفته نوایی، شركت خوراك دام و طیور گرگان و دشت با توجه به ظرفیت هایی كه دارد، می تواند یكی از واحدهای بهره مند از این تسهیلات باشد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان نیز گفت: با توجه به همسایگی این استان با كشورهای آسیای میانه بویژه قزاقستان و تركمنستان و مصرف كننده بودن این كشورها، زمینه حضور تولید كنندگان و تجار استان در این مناطق فراهم است.
حسینقلی قوانلو افزود: به تولید كنندگان استان پیشنهاد می كنیم كه صادرات محصولات تولیدی خود را هدف قرار دهند.
مدیركل دفتر نظارت بر تشكلها و هماهنگی امور استانهای سازمان حمایت مصرف ‏كنندگان و تولیدكنندگان؛ مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی، معاونان و كارشناسان سازمانهای صنعت، معدن و تجارت و جهادكشاورزی گلستان در بازدید از كارخانه خوراك دام و طیور گرگان و دشت در شهر قرق از توابع مركز استان، معاون وزیر صنعت را همراهی می كردند.
براساس اعلام سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان، معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولیدكنندگان به منظور شركت در همایش تقدیر از حامیان حقوق مصرف كنندگان این استان شامگاه سه شنبه به گرگان سفر كرده است.
نخستین همایش تقدیر از حامیان حقوق مصرف كنندگان گلستان روز چهارشنبه در محل تالار همایش های كاپری گرگان برگزار می شود و 21 حامی حقوق مصرف كنندگان استان در بخش های مختلف تولیدی ، صنفی ، خدماتی معرفی خواهند شد.
استان مرزی گلستان واقع در شمال ایران با كشور تركمنستان، دریای خزر و استانهای مازندران ، سمنان و خراسان شمالی همسایه است.
علاوه بر مرز زمینی و دریایی گلستان با كشور تركمنستان و آسیای میانه، راه آهن بین المللی ایران - تركمنستان - قزاقستان از این استان عبور می كند.
1648
۰ نفر