۷ خرداد ۱۳۹۵، ۹:۲۷
کد خبر: 82089928
T T
۰ نفر
تردد وسايل نقليه در محورهاي مواصلاتي كشور سه درصد افزايش يافت

تهران - ايرنا - بر اساس تصاوير دريافتي از دوربين هاي نظارتي، سامانه‌هاي ترددشمار و گشت هاي شعب راهداري سراسر كشور در 24 ساعت گذشته نسبت به روز قبل از آن، تردد وسايل نقليه در محورهاي مواصلاتي كشور سه درصد افزايش يافت.

به گزارش روز جمعه ايرنا به نقل از مركز مديريت راه هاي كشور، دراين مدت آزادراه كرج – تهران ، آزادراه كرج - قزوين، آزادراه قزوين- كرج، آزادراه تهران- كرج، تهران- پاكدشت، پاكدشت - تهران، تهران - شهريار، آزادراه تهران - ساوه ، آزادراه تهران- قم و شهريار- تهران بيشترين ميزان تردد را به خود اختصاص دادند.
تردد موتورسيكلت تا ساعت 24:00 روز جمعه (امروز) از محورهاي كرج - چالوس ، هراز، فيروزكوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعكس ممنوع است و تردد موتورسيكلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در اين مسير بلامانع خواهد بود.
تردد انواع وسايل نقليه تا ساعت 24 روز جمعه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 و 30 دقيقه تا 24 روز جمعه هفتم خرداد ماه از 15 كيلومتري جنوب مرزن آباد (دزدبن )به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.
در محور كندوان تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج - چالوس و بالعكس همچنان ممنوع خواهد بود و در محور هراز تردد كليه تريلرها و كليه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني تا ساعت 24 روز جمعه از اين مسير ممنوع است.
در محور فيروزكوه تردد كليه تريلرها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني تا ساعت 24 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع شده است.
علاوه بر محورهاي ياد شده مركز مديريت راه هاي كشور اعلام كرده محور شمشك - ديزين ، واقع در استان هاي تهران و البرز همچنان بدليل نبود ايمني كافي همچنان مسدود است.
محور رودان- بندرعباس(مسيررفت) ، واقع در استان هرمزگان تا اطلاع بعدي، بدليل ريزش كوه مسير مسدود وهدايت بار ترافيكي ازمسير برگشت به صورت دوطرفه امكان پذير خواهد بود.
محور سي سخت - بيده ، واقع در استان كهگيلويه و بويراحمد تا اطلاع بعدي با توجه به كوهستاني بودن و نبود ايمني كافي مسير مسدود اعلام شده است و آزادراه رشت- قزوين ( باند رفت- محدوده توتكابن به رودبار نرسيده به تونل نصفي )، واقع در استان گيلان تا اطلاع بعدي ، بدليل جلوگيري از وقوع رانش ناشي از اختلاف سطح ايجاد شده مسير مسدود شده و تردد از مسير جايگزين محور قديم رستم آباد - رودبار انجام مي شود.
كمربندي دهلران- انديمشك ، واقع در استان ايلام تا اطلاع بعدي، بدليل بارش شديد باران و آب گرفتگي مسدود و تردد از مسير جايگزين از طريق داخل شهر دهلران انجام مي شود.
محور اولنگ - شاهرود واقع در استان هاي گلستان و سمنان تا اطلاع بعدي، بدليل بارش شديد باران و آب گرفتگي مسدود شده است و محور فيروزكوه ( محدوده سفيددارگله الي خطيركوه و سله بن الي تنگه خطيركوه )، واقع در استان هاي مازندران و تهران 9 خرداد ماه از ساعت 8 الي 13 بدليل اجراي عمليات زوال ريزي راه آهن مسدود بوده و تردد از ساير محورهاي منتهي به شمال كشور ( كندوان و هراز ) انجام مي‌شود.
اقتصام**1108 ** 1569
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد