۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۲۴
کد خبر: 82089475
T T
۰ نفر
مشاركت مردمي در امور آموزش و پرورش رويكرد اصلي دولت تدبير و اميد است

اراك - ايرنا - فرماندار تفرش گفت: مشاركت مردمي در امور آموزش و پرورش يكي از رويكردهاي اصلي دولت تدبير و اميد است كه بايد از همه ظرفيت هاي موجود در جهت بالا بردن سطح تعليم و تربيت دانش آموزان استفاده كرد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومي فرمانداري تفرش علي ميرزايي در نشست شوراي آموزش و پرورش افزود: معلمان و مسئولان نظام آموزشي در بالا بردن باورهاي ديني و مذهبي در بين افراد نقش مهمي دارند.
وي در خصوص تجهيز و توسعه فضاهاي آموزشي نيز اظهار كرد: خيران و معتمدان نقش موثر و مهمي در افزايش فضاهاي آموزشي دارند و طرح هاي محتوايي راه حلي مناسب جهت حل مشكلات نظام آموزشي است.
فرماندار تفرش گفت: در ايام تابستان و اوقات فراغت مي توان با برنامه ريزي جهت دار و مناسب و فراهم كردن برنامه هاي متنوع دانش آموزان را به سمت فرا گيري علوم مختلف و كسب علم و دانش در تمام زمينه ها تشويق و ترغيب كرد.
امام جمعه تفرش نيز در اين نشست با اشاره به پيشينه علمي شهرستان تفرش گفت: علم واقعي يك نور است كه خداوند متعال بر دل مومنان روشن مي كند و نظام آموزش و پرورش بايد با تلاش و اقدامات مناسب، تعليم، تربيت و نماز دانش آموزان را در الويت قرار دهد.
حجت الاسلام محمد مومني اضافه كرد: بسياري از بزه كاري ها و ناهنجاري هايي كه امروزه در جامعه شاهد آن هستيم با ترويج نماز از بين مي رود زيرا تقويت اقامه نماز باعث بركت در امر آموزش تعليم و تربيت مي شود.
تفرش واقع در شرق استان مركزي، با دو هزار و 792 كيلومتر مربع وسعت يكي از شهرستان هاي دوازده گانه اين استان است.
7114/6012

سرخط اخبار استان‌ها