۴ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۱۲
کد خبر: 82087127
T T
۰ نفر
وزیر دفاع : توطئه عمیق آمریكایی- صهیونیستی در سوریه و عراق درجریان است

تهران- ایرنا- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت : آنچه امروز در سوریه و عراق در حال جریان است توطئه عمیق آمریكایی- صهیونیستی است كه جنگ را در سرزمین های اسلامی ایجاد كرده و به راه انداخته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار حسین دهقان عصر سه شنبه این مطلب را در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید بدرالدین و در جمع خبرنگاران بیان كرد.
سردار دهقان افزود: صهیونیست ها، تروریست ها را حمایت می كنند و آنها را تجهیز كرده و به عبارتی به جان مسلمانان می اندازند و آنچه برایشان اهمیت دارد تامین امنیت رژیم صهیونیستی است و اینكه مسلمان ها با یكدیگر درگیر شوند برای آنها اشكالی ندارد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینكه تكفیری ها به هیچ عنوان مسلمان نیستند، گفت: تروریست های تكفیری هیچ رابطه ای به لحاظ مبانی اعتقادی و رفتاری با اسلام ندارند و رویكرد آنها محكوم است.
سردار دهقان با اشاره به فداكاری شهدای دفاع از حریم اهل بیت، گفت: شهدایی كه در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت به شهادت می رسند موجب به میدان رفتن رزمندگان بیشتری خواهند شد و انشاالله اینها الگویی خواهند بود و موجب تقویت جبهه حق خواهد بود.
بزرگداشت شهید مصطفی بدرالدین یكی از فرماندهان حزب الله لبنان عصر سه شنبه در مسجد پیامبر اعظم (ص) با حضور جمعی از مسئولان كشوری و لشگری برگزار شد.
شبك**7261**3061** 1064
۰ نفر